Fiets aan wand ophangen
-
- Forum-lid
Ik heb er 1 gehaald bij de Halfords, prima steun voor 15 euro
- de zwarten
- Forum-lid HC
quote: ''Een vraagje omtrent het ophangen van een fiets: mag je een carbonfiets ook aan zo twee stangen ophangen(zoals Pinguin beschreven heeft)? Dat kan toch geen kwaad hé?''
--> Tuurlijk kan dat kwaad, ik zou hem vooreerst in het donker bewaren. Carbon barst door het zonlicht. Verder zou ik een carbon fiets alleen ophangen in een kunstmatig gravitatieveld zodat hij net blijft zweven...Altijd handschoentjes aan ook, vet vreet gaten in de lak.
quote:''Ik heb nagenoeg het zelfde gedaan alleen heb ik ook een piepschuim plaat tegen de muur geplakt tegen het beschadigen van het stuur en pedaal.''
--> wordt daar ook mee gereden of is het ter vervanging van een schilderij?
sommigen onder ons verwarren hun fiets met hun vrouw...(maar dan gaat de vergelijking natuurlijk wel ergens op, want een fiets dient om mee te ...)
einde sarcasme mode.
--> Tuurlijk kan dat kwaad, ik zou hem vooreerst in het donker bewaren. Carbon barst door het zonlicht. Verder zou ik een carbon fiets alleen ophangen in een kunstmatig gravitatieveld zodat hij net blijft zweven...Altijd handschoentjes aan ook, vet vreet gaten in de lak.
quote:''Ik heb nagenoeg het zelfde gedaan alleen heb ik ook een piepschuim plaat tegen de muur geplakt tegen het beschadigen van het stuur en pedaal.''
--> wordt daar ook mee gereden of is het ter vervanging van een schilderij?
sommigen onder ons verwarren hun fiets met hun vrouw...(maar dan gaat de vergelijking natuurlijk wel ergens op, want een fiets dient om mee te ...)
einde sarcasme mode.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®