Nieuwe dopingzaak België
Volgens een Vlaamse journalist op Radio1 (Nederland): Slechts 1 naam is bekend, en dat is een verzorger van Quick-step (naam kende ik niet, ben ik vergeten). De journalist zei het voorbarig te vinden om te spreken van een Quickstep zaak. De zaak is waarschijnlijk breder volgens hem, maar daarover kun je vooralsnog alleen speculeren.
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... 062007_023
enkele namen zijn al genoemd.
En op de koop toe is er nog dit nieuws ook : vdb probeerde gisteren zelfmoord te plegen en hij zou er erg aan toe zijn... spijtig nieuws
enkele namen zijn al genoemd.
En op de koop toe is er nog dit nieuws ook : vdb probeerde gisteren zelfmoord te plegen en hij zou er erg aan toe zijn... spijtig nieuws
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
fietsen moet toch leuk zijn ?
Mark Lotz heeft dat begrepen en begint na 2 jaar schorsing weer
met schone lei en frisse moed
Er zijn dus ook leuke berichten momenteel in de wielrennerij
Mark Lotz heeft dat begrepen en begint na 2 jaar schorsing weer
met schone lei en frisse moed
Er zijn dus ook leuke berichten momenteel in de wielrennerij
-
- Forum-lid
doping milieu=drugs milieu
managers=drugsbaron
verzorgers/dokters=dealers
renners/gebruikers
het enigste verschil is de mogelijkheid om de dopingbaronnen te pakken
managers=drugsbaron
verzorgers/dokters=dealers
renners/gebruikers
het enigste verschil is de mogelijkheid om de dopingbaronnen te pakken
RIDLEY the speed weapon
Evers schreef:en dat terwijl alles en iedereen al op scherp staat.. gewoon doorgaan...
Deze zaak liep al vanaf vorig najaar
Wil dan niemand op positief nieuws reageren ?
Het is net of we deze berichtgevingen liever lezen en over na praten dan over positieve
Ik denk dat veel renners gebruiken alleen probeerd op het randje te zitten van de toelaatbare waarden.
Ik zou eerder zeggen maak de rondes minder zwaar en maak de sport echt schoon.!
En tja ik ben het intussen gewend dit soort onthullingen vlak voor een Tour
-
- Forum-lid
Alweer een verkiezingsstunt... zal je zien dat er geen grote naam bij zit en alleen maar kleine renners. Het zou dan ook heel stom zijn als je profrenner bent in België of Italië en je hebt je koelkast vol met EPO of andere artikelen liggen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
ilfalco2004 schreef:Alweer een verkiezingsstunt... zal je zien dat er geen grote naam bij zit en alleen maar kleine renners. Het zou dan ook heel stom zijn als je profrenner bent in België of Italië en je hebt je koelkast vol met EPO of andere artikelen liggen.
Wat de verkiezingsstunt betreft. Het is idd Dedecker (pas een nieuwe partij opgericht) die dit alles in gang heeft gezet in september.
Toch is het nu Justitie dat met deze onthullingen komt. Omdat het Justitie nu past. Zij hebben er geen voordeel bij dat Dedecker meer of minder stemmen haalt. Dus het is geen "verkiezingsstunt".
Wat Dedecker nog betreft, hij heeft een stukje geschreven in het boek van D'Hondt. Toen dit bekend geraakte werd het boek van D'Hondt nog meer in twijfel gebracht, maar de gevolgen zijn toch bekend.
En, kleine renners, maakt dat het minder erg?
Hier wordt weer met scherp geschoten door de onze vrienden van de pers! Volgens de Nederlandse pers zou het gaan om de ploeg Quick-Step. Maar als ik de Belgische persconferentie hoor, gaat het hier om renners en verzorgers op amateurniveau (de zg. Nobody's). Er zou 1 ex-Belgische prof bijzitten die 4 jaar geleden al doping gebruik zou hebben toegegeven. Verder zit er 1 verzorger bij van Quick-Step (persoonlijke verzorger van Ton Boonene) ene heer Molly. Bij hem hadden ze niets gevonden maar hij is wel verhoord! TOm Boonen heeft hiet dus niets mee van doen. Wat ik persoonlijk wel bizar vindt, is het feit dat de heer Lefevré aangeeft dat het vreemd is dat deze actie plaatsvind 3 dagen voor de Belgische verkiezingen! Dat maakt volgens mij niet uit. Fraudeurs moeten ten alle tijde worden aangepakt! Dat is voor de ploegleider alleen maar goed. Tenzij....!
Gerardo
Doping beperkt zich niet enkel tot het profcircuit. Als je week na week de straffe stoten van bepaalde renners in een bepaalde vrije Belgische bond ziet, naast de geheimdoenerij van dat bondsbestuur, weet je genoeg. Dat men daar eens controles en huiszoekingen gaat doen!