Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Nieuwe dopingzaak België

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 08 jun 2007 00:34

Ja, al gaat de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Ze begrijpen nog steeds niets dat ze leven van sponsor gelden. Als je laminaat merk Quick Step gaat kopen dan wil je niet dat die naam bezoedeld is en dat komt niet ten gunste van de verkoop praatjes van Quick Step betreffende de kwaliteit en betrouwbaarheid. Zo gaat het natuurlijk ook met de RaboBank enz enz. De sponsoren en het meeste publiek willen niet dat er doping gebruikt wordt. Ik hoop van harte dat ALLE sponsoren zich terugtrekken uit de wielrennerij zodra er sprake is van doping gebruik door renners van hun stal. Dan worden die bedriegers brodeloos en hebben zij bereikt dat de wielrennerij kapot gedoped is. Ik geloof echt niemand meer. Al die z.g. grote seigneurs bedriegen en bedrogen iedereen en alles. Ben benieuwd of de Rabo Bank ook van die nep renners in zijn gelederen heeft. De "doofpot " is open en er zal vast nog veel meer nieuws komen waardoor "grote namen" in feite grote bedriegers blijken te zijn geweest of nog steeds zijn.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

timper
Forum-lid

timper 08 jun 2007 01:43

Het zou gaan om een onderzoek naar dealers vooral en daarbij zouden ongeveer dertig tot veertig renners betrokken zijn als afnemers : het gaat van ASPIRANTEN tot profs en topprofs !!! Ouders die hun eigen kind doperen/drogeren die mogen ze van mij ophangen. Dit doen ze enkel om op café te kunnen stoefen met hun 'supertalent', hopend op het geld dat volgt als ze prof worden. Zielig om daarbij je eigen kind op te offeren ! Dit is nog veel erger dan profs die zichzelf doodrijden.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

meeuh
Forum-lid

meeuh 08 jun 2007 11:04

@timper
Ben je serieus? Bron? Kan gewoon toch niet waar zijn, aspiranten ...

@bikeboss
Ik begrijp wat je wilt duidelijk maken.

paashaas
Forum-lid

paashaas 08 jun 2007 12:34

Voor degenen met interesse: een interview met Dedecker in Terzake (waar hij overigens zegt dat het oa aan aspiranten geleverd werd)

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws. ... doping_bis#

Volgens het Nieuwsblad: Het parket van Kortrijk geeft om 16.30 uur deze middag een nieuwe persconferentie over de dopingzaak in het Belgische wielermilieu. In het gerechtsgebouw zal dan een nieuwe stand van zaken gegeven worden. Tot die tijd onthoudt het parket zich van alle verdere commentaar.

timper
Forum-lid

timper 14 jun 2007 11:25

De verzorger van QS, Molly heeft niets te maken met deze dopingzaak. Hij wordt volledig vrijgepleit van banden met het dopingmilieu. De pers was blijkbaar een 'beetje' te enthousiast in hun verhalen over dit schandaal !
trek x 500 2008
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

jehe
Forum-lid

jehe 14 jun 2007 17:25

Ja, en dan?
Er zijn ondertussen al een hele hoop dealers aangehouden... En producten gevonden
Die producten zijn voor iemand he!
Molly heeft er mss niets mee te maken, maar de producten zijn er he

timper
Forum-lid

timper 14 jun 2007 17:35

JeHe schreef:Ja, en dan?
Er zijn ondertussen al een hele hoop dealers aangehouden... En producten gevonden
Die producten zijn voor iemand he!
Molly heeft er mss niets mee te maken, maar de producten zijn er he

Het pleit de QS-ploeg in deze zaak vrij, meer bedoel ik daar nie mee. Het zijn blijkbaar vooral amateurs die hier klant zijn.
trek x 500 2008

jehe
Forum-lid

jehe 15 jun 2007 00:52

Het pleit ze voorlopig vrij, das een feit, maar we hebben nog altijd geen namen van renners he. Enkel Kevin Claeys die zondag in Wervik trouwens doodleuk met een brede smile aan de start stond.

Er doen wel de wildste verhalen de ronde en dat pleit QS zeker niet vrijuit, maar het zijn vooral namen van de beloften. veel geloof hecht ik echter niet aan die verhalen die je op de koers hoort. Eerst bevestiging!

meeuh
Forum-lid

meeuh 16 jun 2007 11:26

U vraagt, het gerecht draait: andy cappele

timper
Forum-lid

timper 16 jun 2007 20:36

meeuh schreef:U vraagt, het gerecht draait: andy cappele

Foutje : ludovic capelle. zie sportwereld.be.
Triestig verhaal, als je dit artikel leest dan walg je gewoon. http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... =GM11DM03O
trek x 500 2008

meeuh
Forum-lid

meeuh 16 jun 2007 20:41

Excusses hiervoor!

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 20 jun 2007 09:45

zojuist een charter van mijn werkgever moeten ondertekenen: "ik verklaar de hele dag te werken, nooit een telefoontje of email voor eigen rekening te doen, niet overdreven lang op het WC te zitten en niet te roddelen; zoniet zal ik aan mijn werkgever een jaarloon boete betalen. Ik sta ook DNA af voor als er op het werk iets gestolen wordt zodanig dat kan onderzocht worden of ik de dief ben.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie