Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

foto plaatsen

lazyturbo
Forum-lid

lazyturbo 07 jun 2007 00:17

na vier maand ongeduldig wachten is mijn stalen ros zo goed als klaar. Hoe krijg ik haar foto op dit forum?

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 07 jun 2007 00:32

Casran heeft bij deelnemers forum een goede omschrijving gedaan van hoe het moet. maar ik kan het nog wel kort even uitleggen:

1. ga naar http://imageshack.us
2. druk op bladeren en klik in je mapjes op je computer tot je op je foto stuit.
3. vink resize image aan
4. HOST IT!
5. copieer de ONDERSTE link, en plak hem in het venstertje NADAT je op het 'afbeelding' knopje hebt gedrukt.
6. om zeker te zijn, druk eerst op 'voorbeeld' en dan pas op 'plaats' als alles goed staat
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

lazyturbo
Forum-lid

lazyturbo 07 jun 2007 00:42

de zwarten schreef:Casran heeft bij deelnemers forum een goede omschrijving gedaan van hoe het moet. maar ik kan het nog wel kort even uitleggen:

1. ga naar http://imageshack.us
2. druk op bladeren en klik in je mapjes op je computer tot je op je foto stuit.
3. vink resize image aan
4. HOST IT!
5. copieer de ONDERSTE link, en plak hem in het venstertje NADAT je op het 'afbeelding' knopje hebt gedrukt.
6. om zeker te zijn, druk eerst op 'voorbeeld' en dan pas op 'plaats' als alles goed staat

OK dank u.

maranello
Forum-lid

maranello 31 jul 2007 22:52

Omschrijving "Casran" volgens mij steeds goed gevolgd (als digibeet).

Ik krijg de foto's in juiste grootte in beeld (na resize). Het lukt echter maar tot stap 5. Welke link kopieer ik nu ? De alleronderste (direct link to image) of hotlink for forums (2) ? Waar druk ik dan op "voorbeeld" en daarna op "plaats" ? Ik herken eea niet. Wie kan me assisteren om mijn blinde vlek op te heffen ? Alvast bedankt voor bruikbare tips !
"Het mooiste van individueel tijdrijden vind ik dat je altijd je EIGEN tempo kunt bepalen"

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 01 aug 2007 00:35

Maranello schreef:Omschrijving "Casran" volgens mij steeds goed gevolgd (als digibeet).

Ik krijg de foto's in juiste grootte in beeld (na resize). Het lukt echter maar tot stap 5. Welke link kopieer ik nu ? De alleronderste (direct link to image) of hotlink for forums (2) ? Waar druk ik dan op "voorbeeld" en daarna op "plaats" ? Ik herken eea niet. Wie kan me assisteren om mijn blinde vlek op te heffen ? Alvast bedankt voor bruikbare tips !
De onderste is inderdaad de 'direct link to image', die moet je hebben.

"Voorbeeld" en "plaats" zijn de knoppen onderaan de pagina als je een bericht op het forum post. Met 'voorbeeld' kun je dus eerst controleren of je foto zichtbaar zal zijn op het forum (en evt. of de breedte in orde is) voordat je het bericht plaatst.

rodion
Forum-lid

rodion 01 aug 2007 13:13

Zorg er ook voor dat je de pop up blokker, als je die hebt, uitschakeld (pop ups tijdelijk toestaan). Anders gaat het nog steeds niet lukken. Succes er mee.
L'enfer, c'est les autres

wielrennertom
Forum-lid

wielrennertom 25 feb 2009 13:18

ik probeerde al van alles 1 to 5 het lukt maar niet....wanhopig!Afbeelding
VLAAMS Sirius Ti-1 produced by Ken Hashikawa
http://vlaamsewielrenner.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

perik
Forum-lid

perik 25 feb 2009 13:40

Ik gebruik veel liever www.tinypic.com in plaats van Imageshack.us. Het werkt ongeveer hetzelfde als imagshack, maar sneller, duidelijker, en zonder vervelende pop-ups. Hoe werkt het?

1. Ga naar Tinypic.com
2. Klik op "bladeren" om de foto op je computer te zoeken
3. Kies bij "verklein" de optie "Message Board (640x480)"
3. Klik op "Nu Uploaden"
4. Even wachten tot uploaden klaar is
5. Nu krijg je een aantal links te zien, kopieer de link die onder "IMG-code voor forums & berichtenforums" staat en plak deze in je bericht op dit forum. Klaar!

corniel
Forum-lid HC

corniel 25 feb 2009 13:42

Ik gebruik gewoon mijn eigen webdomain.

1. Upload image met ftp
2. Type [img]url[/img]

En klaar is Corniel. :)

wielrennertom
Forum-lid

wielrennertom 25 feb 2009 14:01

Dank voor de raadgevingen. Probeerde ook Tinypic.com...liet pop ups tijdelijk toe, enz... niets maar ook niets lukt. Jammer. Geef voorlopig op.
VLAAMS Sirius Ti-1 produced by Ken Hashikawa
http://vlaamsewielrenner.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

newd
Forum-lid

Gebruikersavatar newd 25 feb 2009 14:05

Hoe groot is je bestand en welke extensie heeft het?

Voor imagshack; allowed: jpg jpeg png gif bmp tif tiff pdf < 1.53 megabytes

Voor Tinypic; Image files cannot be larger than 1600 pixels (either width or height). Images that are too large are resized to the largest acceptable size. Acceptable Images types are: jpg, png, gif, base 64 encoded image, or bmp.

Zie net idd dat daar het probleem niet zit, maar in het juist posten op het forum. Gebruik de knop "Reactie" rechts onder het topic ipv snel reageren en daar kun je met de knop afbeelding je foto zo plaatsen.

Scepticus heeft ze er al opgezet.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 25 feb 2009 14:08

[img]ttp://i44.tinypic.com/e9b[/img]
Afbeelding
Afbeelding
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie