10 juni forumtocht de Mergellandroute
- daniel1975
- Forum-lid HC
De stemlokalen gaan toch om 8.30 op heb ik uit zeer betrouwbare Belgische bron? Dus dan moet 10.00 toch te halen zijn voor de meesten denk ik?
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door ponsteen op 03 Juni 2007
Lottemie
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Piet Fiets
Body
Ponsteen
Ik moet er ook nog bij natuurlijk. Waarschijnlijk met zijn tweeen.
Welcome on board
Volgens mij kunnen ze dat wel halen, anders vertrekken we toch een half uurtje later?
Lottemie
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Piet Fiets
Body
Ponsteen
Ik moet er ook nog bij natuurlijk. Waarschijnlijk met zijn tweeen.
Welcome on board
Volgens mij kunnen ze dat wel halen, anders vertrekken we toch een half uurtje later?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Lottemie
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Body
Ponsteen (2 personen)
Is dit het lijstje totnutoe geloof ik. Piet Fiets kon niet dus geschrapt. Weer ziet er vooralsnog goed uit
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Body
Ponsteen (2 personen)
Is dit het lijstje totnutoe geloof ik. Piet Fiets kon niet dus geschrapt. Weer ziet er vooralsnog goed uit
-
- Forum-lid
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar we gaan fietsen. Standaardroute Mergelland of die van Ultra Ivo. Ik sta even onder voorbehoud trouwens. Het is weer even piektijd in onderwijsland en ik krijg behoorlijk nog wat correctiewerk binnen deze week. Dus ik hou even een slag om de arm.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 04 Juni 2007
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar we gaan fietsen. Standaardroute Mergelland of die van Ultra Ivo. Ik sta even onder voorbehoud trouwens. Het is weer even piektijd in onderwijsland en ik krijg behoorlijk nog wat correctiewerk binnen deze week. Dus ik hou even een slag om de arm.
Wat mij betreft de Standaardroute of de andere willen iets anders, als er maar geklommen wordt
Wat mij betreft de Standaardroute of de andere willen iets anders, als er maar geklommen wordt
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat mij betreft de Mergellandroute. Wel is er de mogelijkheid dat ik na de Camerig afzwaai voor wat extra klimwerk en kilometers. Maar dan hebben we er toch al een kleine 70km gezamenlijk op zitten.
Less is bore
[img=http://www.weeronline.nl/daten/symbole/ ... ms____.gif]
zondag 10 juni: 26 graden. Vrij zonnig (Maastricht)
Wie niet mee wil is gek!!
zondag 10 juni: 26 graden. Vrij zonnig (Maastricht)
Wie niet mee wil is gek!!
Lottemie
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Body
Ponsteen (2 personen)
Guest is wim heb mijn nickname gewijzigd vandaar dus ga ook wel mee maar wil wel effe duidelijk weten waar ik moet zijn voor te vertrekken.
Indien men de mergellandroute wilt uitbreiden zijn daar trouwens genoeg opties voor men kan nl boven op de loorberg voordat men aan de afdaling begint in Epen afslaan naar Teuven en hier een stevige klim nemen naar sippenacken hier slaat men af en komt men onder aan de camerig deze helemaal volgen en dan niet afslaan richting Vijlen maar hier naar de grens gaan van gemminich ,afslaan dan afdaling nemen en in afdaling afslaan en klim nemen naar 3 landen punt en men kan tevens in mechelen niet afslaan naar wittem gulpen maar dan richting de Kruisberg gaan deze op gaan en dan afdalen naar Eyserbos,PARCOURS IS DAN TOCH AL MET DEZE BEKLIMMINGEN ERBIJ BEST WEL PITTIG ZWAARDER GEWORDEN .
We kunnen natuurlijk ook indien men wilt de route van ivo gaan volgen , wilde alleen effe aangeven opties genoeg in zuid limburg .
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Body
Ponsteen (2 personen)
Guest is wim heb mijn nickname gewijzigd vandaar dus ga ook wel mee maar wil wel effe duidelijk weten waar ik moet zijn voor te vertrekken.
Indien men de mergellandroute wilt uitbreiden zijn daar trouwens genoeg opties voor men kan nl boven op de loorberg voordat men aan de afdaling begint in Epen afslaan naar Teuven en hier een stevige klim nemen naar sippenacken hier slaat men af en komt men onder aan de camerig deze helemaal volgen en dan niet afslaan richting Vijlen maar hier naar de grens gaan van gemminich ,afslaan dan afdaling nemen en in afdaling afslaan en klim nemen naar 3 landen punt en men kan tevens in mechelen niet afslaan naar wittem gulpen maar dan richting de Kruisberg gaan deze op gaan en dan afdalen naar Eyserbos,PARCOURS IS DAN TOCH AL MET DEZE BEKLIMMINGEN ERBIJ BEST WEL PITTIG ZWAARDER GEWORDEN .
We kunnen natuurlijk ook indien men wilt de route van ivo gaan volgen , wilde alleen effe aangeven opties genoeg in zuid limburg .