10 juni forumtocht de Mergellandroute
[quote="Sur Place"]Lottemie
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Body
Ponsteen (2 personen)
Guest is wim heb mijn nickname gewijzigd vandaar dus ga ook wel mee maar wil wel effe duidelijk weten waar ik moet zijn voor te vertrekken.
Indien men de mergellandroute wilt uitbreiden zijn daar trouwens genoeg opties voor men kan nl boven op de loorberg voordat men aan de afdaling begint in Epen afslaan naar Teuven en hier een stevige klim nemen naar sippenacken hier slaat men af en komt men onder aan de camerig deze helemaal volgen en dan niet afslaan richting Vijlen maar hier naar de grens gaan van gemminich ,afslaan dan afdaling nemen en in afdaling afslaan en klim nemen naar 3 landen punt en men kan tevens in mechelen niet afslaan naar wittem gulpen maar dan richting de Kruisberg gaan deze op gaan en dan afdalen naar Eyserbos,PARCOURS IS DAN TOCH AL MET DEZE BEKLIMMINGEN ERBIJ BEST WEL PITTIG ZWAARDER GEWORDEN .
We kunnen natuurlijk ook indien men wilt de route van ivo gaan volgen , wilde alleen effe aangeven opties genoeg in zuid limburg .
[/quote]
Lijkt me een leuk idee, laten we dit bespreken bij aankomst, okay?
[quote="carpe diem"]Hallo forummers.
Ik ben nieuw hier.
De forum tocht hoeveel km bedraagd deze?
Waar is precies de start?[/quote]
Je bent van harte welkom. De tocht zal rond de 140 klm liggen.
Start:
Geulle (laatste afslag A2 voor Maastricht) http://tinyurl.com/2anc3a
vertrek 10.00
Monique
Ultra
Daniel
Guest
Arno Jansen
Fitseflitser
Lancev7
Body
Ponsteen (2 personen)
Guest is wim heb mijn nickname gewijzigd vandaar dus ga ook wel mee maar wil wel effe duidelijk weten waar ik moet zijn voor te vertrekken.
Indien men de mergellandroute wilt uitbreiden zijn daar trouwens genoeg opties voor men kan nl boven op de loorberg voordat men aan de afdaling begint in Epen afslaan naar Teuven en hier een stevige klim nemen naar sippenacken hier slaat men af en komt men onder aan de camerig deze helemaal volgen en dan niet afslaan richting Vijlen maar hier naar de grens gaan van gemminich ,afslaan dan afdaling nemen en in afdaling afslaan en klim nemen naar 3 landen punt en men kan tevens in mechelen niet afslaan naar wittem gulpen maar dan richting de Kruisberg gaan deze op gaan en dan afdalen naar Eyserbos,PARCOURS IS DAN TOCH AL MET DEZE BEKLIMMINGEN ERBIJ BEST WEL PITTIG ZWAARDER GEWORDEN .
We kunnen natuurlijk ook indien men wilt de route van ivo gaan volgen , wilde alleen effe aangeven opties genoeg in zuid limburg .
[/quote]
Lijkt me een leuk idee, laten we dit bespreken bij aankomst, okay?
[quote="carpe diem"]Hallo forummers.
Ik ben nieuw hier.
De forum tocht hoeveel km bedraagd deze?
Waar is precies de start?[/quote]
Je bent van harte welkom. De tocht zal rond de 140 klm liggen.
Start:
Geulle (laatste afslag A2 voor Maastricht) http://tinyurl.com/2anc3a
vertrek 10.00
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt mij dat de standaard route zwaar genoeg is. Het moet wel voor iedereen leuk blijven.
Less is bore
yep moet inderdaad leuk blijven wilde trouwens alleen maar aangeven dat er veel mogelijkheden zijn om route uit te breiden door een of ander klim erbij te nemen en toch steeds weer op de route uit te komen .Maar ja kijk maar wat jullie willen Ik woon hier dus kom die klimmetjes toch dagelijks tegen als ik wil
-
- Forum-lid
Ik heb besloten om toch maar deze keer aan me voorbij te laten gaan. Ik krijg in 2 dagen van 5 klassen proefwerken terug waarvan de cijfers dinsdag ingevoerd moeten worden. Dus ik ga zondag zelf even een kort rondje en dan weer aan het werk. Jacco gaat waarschijnlijk wel mee. Tot de volgende Forumtocht!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid
Jammer Githa, zullen aan je denken !
- daniel1975
- Forum-lid HC
De weersvoorspellingen zijn een stuk beter dan de vorige keer!!
Het mouwloze shirt kan uit de kast
Het mouwloze shirt kan uit de kast
Less is bore