Eddy Merckx Klassieker
-
- Forum-lid
Er is overigens een wijziging in het parcours. Door wegwerkzaamheden bij Trois-Ponts ga je daar vlak na de 1e bevoorrading de Cote Brume-Sud op. Omdat het parcours daardoor boven de 165 kwam heeft men besloten om verderop in het parcours de Roche à Frêne uit het parcours te halen. Dat maakt het parcours volgens mij iets lichter. De Brume kom je eerder tegen en deze heeft een lager gemiddeld stijgingspercentage (wel een iets hogere piek). Het totaal aantal kilometers is nu 162.
Ik ben benieuwd hoe het zaterdag gaat. Hopelijk is er een groepje te vinden wat een beetje een tempo rijd wat ik kan volgen. Het is na een aantal toertochten mijn eerste echte cyclo. Hopelijk is het in ieder geval droog.
Ik ben benieuwd hoe het zaterdag gaat. Hopelijk is er een groepje te vinden wat een beetje een tempo rijd wat ik kan volgen. Het is na een aantal toertochten mijn eerste echte cyclo. Hopelijk is het in ieder geval droog.
wiseguy schreef:Inmiddels heb ik er een tandje vanaf gehaald en een 26 bij geplaatst. Meer kan ik niet doen aangezien ik niet over een triple beschik. Nu alleen nog het weer, want ik heb weinig zin om 300 kilometer in de auto te zitten om vervolgens de hele dag met regen rond te rijden.
Waarschijnlijk wordt dat het wel!!
morgen
regio temperatuur ° C wind weertype
min. max. richting kracht (Bft)
Kust 18 ZW 4 - 5 wisselende bewolking, eerst regenbuien of onweders later droog
Centrum 19 ZW 3 - 4 wisselende bewolking met regenbuien of onweders
Kempen 20 ZW 3 - 4 wisselende bewolking met regenbuien of onweders
Ardennen 15 ZW 3 - 4 wisselende bewolking met regenbuien of onweders
Belgisch Lotharingen 18 ZW 3 - 4 wisselende bewolking met regenbuien of onweders
Wij willen ook gaan, maar wij twijfelen ivm het weer.
:(:(:(
kiekeboe
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik ga ook samen met GirlinRed en een andere van Klein Verzet. Regen of geen regen wij rijden gewoon, beetje vet op de benen en je blijft wel warm. 's Ochtends 11 graden is niet veel, maar het wordt dus niet warmer dan 15 graden dus qua kleding uitzoeken is het ook niet zo moeilijk.
-
- Forum-lid
Oh nee, niet weer. Het zit dit jaar bepaald niet mee met het fietsen in België. Nou ja, ik zie het morgen wel. Heb toch al een hotel geboekt dus ik ga die kant wel op. Als het echt te slecht is begin ik er niet aan maar een beetje regen kan ik wel hebben.
Het weer is achteraf meegevallen he? Een paar korte buitjes en that's it! Mijn Polar gaf aan dat het eigenlijk maar 160 km waren met 2880 hm...
Wiseguy: Wat was nou het antwoord op je eigen vraag? Waar heb je mee gereden en beviel dat? Ik rijd overigens altijd met 30-27 als kleinste en 53-12 al grootste verzet.
Wiseguy: Wat was nou het antwoord op je eigen vraag? Waar heb je mee gereden en beviel dat? Ik rijd overigens altijd met 30-27 als kleinste en 53-12 al grootste verzet.
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Coen schreef:Het weer is achteraf meegevallen he? Een paar korte buitjes en that's it! Mijn Polar gaf aan dat het eigenlijk maar 160 km waren met 2880 hm...
Volgens mijn diploma was het 167km en 3100 hoogte meters. Klopt jouw polar misschien niet helemaal?
kiekeboe
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
is er een site van die klassieker van eddy merckx
mvg ed.merckx;gara
mvg ed.merckx;gara
ride until you drop !!
eddy merckx fiets in mijn bezit !!
eddy merckx fiets in mijn bezit !!