Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 29 Mei 2007
Waarom een prof niet met wings stuur rijdt kan ik wel wat ideeen over spuien maar waarom zou ik? Dan ga ik denken voor een ander en dat geeft alleen maar onnodige suggesties.Wat een prof zegt of doet boeit mij ook totaal niet. Wielrennen is als eerste een aardsconservatieve sport, dus vernieuwingen duren wel eens even voordat het is ingeburgerd. Daarbij is een prof net zozeer een mens als elke andere wielertoerist. Waarom zou zijn mening over comfort meer of minder waard zijn dan die van een ander?
Ten eerste zou ik zeggen waarom niet als je ideeën of gedachtes daar is een forum toch voor bedoeld om deze met anderen te delen.
Ten tweede heb je absoluut gelijk dat een prof ook maar een mens is en dat zijn mening niet meer of minder waard is. Ik heb slechts mee proberen aan te geven dat één van de opmerkingen komt van iemend die wel iets meer fiets en gefiets heeft dan alleen elke zondagochtend een klein rondje. Betreffende het conservatisme in het wielerpeloton ben ik het absoluut niet met je eens. Net als in de "gewone" wereld zijn er genoeg die een "hekel" hebben aan veranderen of veranderingen, maar er zijn er ook zat die die continue op zoek zijn naar vernieuwing/verbetering in alle opzichten en zeker ook in het materiaal.
tipje voor meer stuurcomfort
Probeer eens de ITM millennium grip. Toevallig een keerop de site gezien. Heb er zelf geen ervaring mee maar staat veel mooier als die schuimstukken op je stuur getapt en het is waarschijnlijk veel goedkoper als een carbon wingstuur.
Pijn is voor even, Opgeven voor altijd!