Vandaag gefietst in 2011
Wat was het vandaag koud!! Goed aangekleed maar toch koud toen ik thuis was.
Ben nu helemaal uitgeteld na het fietsen van het onderste rondje van de elfstedentocht, 92 km.
@Geert Jan: oke, bij ons zie ik regelmatig in de weilanden die aan de bossen liggen reeën. Vandaar dat ik het dacht. En het is Harm:p
Ben nu helemaal uitgeteld na het fietsen van het onderste rondje van de elfstedentocht, 92 km.
@Geert Jan: oke, bij ons zie ik regelmatig in de weilanden die aan de bossen liggen reeën. Vandaar dat ik het dacht. En het is Harm:p
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- geertjan5
- Forum-lid
vanochtend om kwart over 8 op de fiets, mooi even 4,5 uur kunnen trappelen. Rondje was onderste helft 11-steden en nog een paar extra rondjes en omwegen op het laatst. anders zou ik weer te vroeg thuis zijn.
Nog een aantal opmerkelijke dingen gezien, een oudere wielrenner zat nogal te zwabberen op de fiets. Hij nam het hele fietspad in beslag. Toen ik naast hem fietste zag ik het, hij las de krant!
Daarnaast stonden de 1e mensen alweer op het water, of het verstandig was dat terzijde.
Ik zal zo nog even een uurtje trappelen. Dan is de luie dag van gisteren wel weer gecompenseerd.
Nog een aantal opmerkelijke dingen gezien, een oudere wielrenner zat nogal te zwabberen op de fiets. Hij nam het hele fietspad in beslag. Toen ik naast hem fietste zag ik het, hij las de krant!
Daarnaast stonden de 1e mensen alweer op het water, of het verstandig was dat terzijde.
Ik zal zo nog even een uurtje trappelen. Dan is de luie dag van gisteren wel weer gecompenseerd.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- geertjan5
- Forum-lid
kennen ze in bakhuizen geen spinningbike?:P Er ligt hier nogal een pak sneeuw, dus nu word het even niks meer:(
De training vanochtend was overigens wel op de weg.
De training vanochtend was overigens wel op de weg.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- plantagenet
- Forum-lid
Vanmiddag uit het werk een extra rondje. 47 km en daarvan 2/3e in een sneeuwbui. 't Is duidelijk nog geen voorjaar.....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
[quote="fizik"]Wie heeft dat rotweer besteld? Ik wilde vandaag een duurtraining doen van 4-5 uurtjes, maar met die sneeuw die hier ligt is dat niet verstandig. :S[/quote]
Ruilen? Volg jij mijn lessen, ga ik voor je fietsen
Gelukkig zijn de vooruitzichten wat beter;
''Aanvankelijk zacht met in het weekeinde af en toe regen. Daarna overgang naar rustig, meest droog weer met 's nachts kans op mist en op veel plaatsen lichte vorst.'' bron: knmi.nl
''Aanvankelijk zacht met in het weekeinde af en toe regen. Daarna overgang naar rustig, meest droog weer met 's nachts kans op mist en op veel plaatsen lichte vorst.'' bron: knmi.nl
[quote=".Jeroen."][quote="fizik"]Wie heeft dat rotweer besteld? Ik wilde vandaag een duurtraining doen van 4-5 uurtjes, maar met die sneeuw die hier ligt is dat niet verstandig. :S[/quote]
''Aanvankelijk zacht met in het weekeinde af en toe regen. Daarna overgang naar rustig, meest droog weer met 's nachts kans op mist en op veel plaatsen lichte vorst.'' bron: knmi.nl[/quote]
Volgende week mag ik een dag met een groep leerlingen gaan mountainbiken. Je zit op de verkeerde school Jeroen!
''Aanvankelijk zacht met in het weekeinde af en toe regen. Daarna overgang naar rustig, meest droog weer met 's nachts kans op mist en op veel plaatsen lichte vorst.'' bron: knmi.nl[/quote]
Volgende week mag ik een dag met een groep leerlingen gaan mountainbiken. Je zit op de verkeerde school Jeroen!
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
-
- Forum-lid
Had ook een duurrondje gepland staan.. En die gaat er komen ook! Vanmiddag gaat het flink dooien, dus zal het meeste wel weg zijn. Anders pech, gaan we door de sneeuw..