Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 26 feb 2011 16:41

Vandaag lekker 71km weggetrapt. Meer zat er niet in omdat ik op tijd terug wilde zijn voor de Omloop. Het kijkt toch een stuk lekkerder als je zelf wat kilometers hebt gemaakt. Was wel erg nat maar wel lekker gefietst.

Sluit ik af met een tip van de dag: Het is wél handig om je sealskin sokken binnenstebuiten te keren als je ze in de wasmachine doet maar het is niet handig om ze vervolgens niet terug om te draaien als je gaat fietsen. :)

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 26 feb 2011 16:43

Waarom vindt ik dit nu niet heel erg opmerkelijk? :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 26 feb 2011 18:08

[quote="Bottecchia"] Het is wél handig om je sealskin sokken binnenstebuiten te keren als je ze in de wasmachine doet [/quote]


Nooit geweten dat dat moet!

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5882
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 26 feb 2011 18:29

[quote="Bottecchia"]Vandaag lekker 71km weggetrapt. Meer zat er niet in omdat ik op tijd terug wilde zijn voor de Omloop. Het kijkt toch een stuk lekkerder als je zelf wat kilometers hebt gemaakt. Was wel erg nat maar wel lekker gefietst.

Sluit ik af met een tip van de dag: Het is wél handig om je sealskin sokken binnenstebuiten te keren als je ze in de wasmachine doet maar het is niet handig om ze vervolgens niet terug om te draaien als je gaat fietsen. [/quote]
[quote="andromeda"]Waarom vindt ik dit nu niet heel erg opmerkelijk? :-)[/quote]

Laat ik nu net hetzelfde denken.;):D

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 27 feb 2011 14:23

Vandaag de Run-ATB in Deurne meegedaan. Ik deed mee met de duo's. D.w.z. dat iemand anders voor mij het loopgedeelte voor z'n rekening nam. Ik mocht als eerste het bos in, omdat mijn loper de vijf kilometer in 15:48 liep! Ik moest 25 kilometer door een zompig bos fietsen. Ging erg lekker. Met een fietstijd van 1:01 uur, ben ik erg tevreden. Uiteindelijk tweede geworden bij de duo's, en ook nog door een atleet ingehaald die allebei de onderdelen deed. In totaal de derde fietstijd.

Nu lekker op de bank ploffen, en Kuurne -Brussel-Kuurne kijken.

maui
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 jun 2010 23:16

maui 27 feb 2011 15:27

Vanmorgen vertrokken voor 110 km trainen maar.... na 50 km met hangende pootjes terug bij de voordeur. Vies, nat en koud tot op het bot, Bah! Regen, wind en lage temp bleken net wat te gortig voor deze jongen.
Dedacciai Ran, Campagnolo SR & Eurus, Deda opbouw

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 27 feb 2011 17:29

[quote="Robbebopper"]Ik moest 25 kilometer door een zompig bos fietsen. Ging erg lekker. Met een fietstijd van 1:01 uur, ben ik erg tevreden. Uiteindelijk tweede geworden bij de duo's, en ook nog door een atleet ingehaald die allebei de onderdelen deed. In totaal de derde fietstijd.
[/quote]

Op m'n vaste mtb-parcourtje. Proficiat!

Gisteren korte rit zuidwaarts, zo'n 40 km. Lekker met op het laatst regen.
Vanmorgen 10 km langere rit oostwaarts, aleen maar regen. Icm met de wind was dat best koud. Zoonlief vond het gewoon lekker dus dan is het goed.:p
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 27 feb 2011 18:09

Pff wat een prutweer, kleine 3 uur continu in de regen gefietst met 2 graden (volgens m'n garmin)... dan is semi-waterdicht niet genoeg, dus na anderhalf uur zit je dan lekker te soppen. Nou ja, wel goed dat ik geweest ben (achteraf) :)

Gebruikersavatar
ceejee
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 apr 2005 22:23

Gebruikersavatar ceejee 27 feb 2011 18:43

Sorry mannen, maar hier in Zeeland een kurkdroge ronde van 100 km gedaan (van Goes, stormvloedkering- Schouwen en terug over de Zeelandbrug) met redelijk wat zon, 7 graden en een verschrikkelijke puist wind. Op de Zeelandbrug was het i.v.m. wind van opzij duwen links en trekken aan de rechterkant van het stuur. :rolleye:
Canyon Endurace CF SL 8.0 Aero
Canyon Grizl CF SL 8.0 suspension
Canyon Exceed
Canyon Grand Canyon

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39701
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 feb 2011 18:48

Het weer was niet echt eerlijk verdeeld vandaag. Hier hele dag regen, regen en nog eens regen. Geen moment droog geweest :(.
Gelukkig gisteren nog wel 2.5 uur actief geweest. Vandaag maar een uurtje op de tacx bij de finale KBK.
Less is bore

ramniv
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 24 dec 2010 00:42

ramniv 27 feb 2011 18:59

Vandaag vanuit Doetincem via Dieren-Doesburg naar Apeldoorn. Bakkie gedaan bij mijn broer en weer terug. Het is niet droog geweest, erg koud en daarom lig ik nu lekker warm op de bank. 98 km.

christianvt
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 feb 2011 17:15

christianvt 27 feb 2011 18:59

Niet wezen fietsen vandaag :( dus maar Kuurne-Brussel-Kuurne gekeken.

Was van plan mijn 2e rit te maken, dan van de week maar.. gisteren de allereerste gedaan (30Km)je moet ergens beginnen, haha)) .

Ik vind het een geweldige sport!!
http://www.christianvantilborg.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie