Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

aeolos
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 sep 2010 21:06

aeolos 01 mar 2011 09:42

Gisteren voor de tweede keer wezen spinnen. Dit keer wel SPD-schoentjes meegenomen, wat toch aanzienlijk comfortabeler is dan die bandjes!

Nog steeds wel kapot gegaan, daar niet van... :)

kawouter
Forum-lid
Berichten: 842
Lid geworden op: 22 jun 2010 10:53
Locatie: Arnhem

kawouter 01 mar 2011 10:30

[quote="tati"]Afgelopen week 750km gefietst.
Best mooi land dat Mallorca ;-)[/quote]

ik had er 1100 op de teller staan. Maar inderdaad een mooi eiland.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 mar 2011 17:13

Eerste training van maart! 83 km door 't koude Noorden. Voldaan gevoel, nu lekker douchen. Februari kwam (incl. een week skiën) uit op 589 km, en dat was meer dan gepland.

christianvt
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 feb 2011 17:15

christianvt 01 mar 2011 19:49

Vandaag mijn 2e rondje op de racefiets gemaakt. Kleintje maar, 28,5 Km. Maarja je moet ergens beginnen..
http://www.christianvantilborg.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 01 mar 2011 21:58

Heb net 34km gereden in het donker maar vond het maar wat koud. Met de wind tegen was het flink fris.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

erwinb
Forum-lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 sep 2009 16:05
Locatie: Zutphen

erwinb 01 mar 2011 22:50

Vanmiddag nog even een rondje gemaakt: Zutphen, Voorst, Wilp, Deventer, Gorssel, Eefde Zutphen (ongeveer 40km)

Ging eindelijk weer eens echt lekker en voor mijn gevoel zat het tempo er goed in (de fietscomputer dacht er duidelijk anders over, maar dat mag de pret niet drukken, het gevoel telt veel meer)...in Eefde kwam ik Henk Lubberding nog tegen (die je hier overigens regelmatig tegenkomt aangezien hij in Voorst woont :) ).

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 02 mar 2011 18:15

Even snel de stress eruit gefietst.

Doetinchem-Wehl-Kilder-Beek-Peeskesbult-S'heerenberg-Zeddam ('Molenberg')-Doeitnchem 40km

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mimarron
Forum-lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 15 dec 2009 09:21
Locatie: Randstad

mimarron 02 mar 2011 18:34

Ja vandaag ook ff lekker gefietst
Haarlem Amstelveen Uithoorn Alsmeer Hoofddorp Heemstede en terug Haarlem ongeveer 60 km
wel een koude wind maar lekker toch weer op de pedalen gestaan

lekker en nu is t lente dus omhoog de temp
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )

Gebruikersavatar
juulh
Forum-lid
Berichten: 640
Lid geworden op: 12 jan 2010 11:14
Locatie: Doetinchem

Gebruikersavatar juulh 02 mar 2011 18:36

net terug gekomen van een tussendoors rondje eerst even langs geweest bij de pedaleur om daar m'n voor derailleur even te laten nachecken. vervolgens doorgereden naar wehl en richting zeddam. verder wat doelloos rondgereden.

totaal zo'n 35km.
Specialized Tarmac Elite Compact

ariejee
Forum-lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 29 jan 2009 19:15

ariejee 02 mar 2011 18:43

Qua wind viel het een beetje tegen. Wel heerlijk zonnetje en temperatuurtje. Allerhande lente verschijnselen gezien: lammetjes, parende zwanen, krokussen, hyacinten en zo. Maar ook nog een behoorlijk stuk ijs in de schaduw...
http://j.mp/hvRVIB

filihaan
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 sep 2009 17:07

filihaan 02 mar 2011 18:56

Ik was vanmorgen vertrokken richting stageplaats. Daar aangekomen merkte ik gewoon dat het te mooi weer was om niet te gaan fietsen. Ik heb dus snel geregeld dat ik enkele overuren heb mogen opgebruiken en om 14:00 stond ik op m'n stage buiten en klaar voor een heerlijke fietstocht, tenminste zo dacht ik.

Toen ik in een dorpskern was kwam een dame nogal redelijk bruusk uit een zijstraat gevlogen. Ik heb alles gedaan wat ik kon, maar de dame raakte mijn achterwiel en ik lag tegen de grond #@"é&§è!

De schade viel al bij al nog mee, ik was geschaafd en mijn achterwiel stond helemaal scheef... Ik heb me naar de fietsenmaker (niet eerst naar huis, hier leest u pure liefde voor het materiaal) gehaast om eens te vragen of hij iets miszag aan mijn fiets. Op het eerste zicht was er buiten het hobbelende achterwiel niets mis. Toch liggen de kosten op een €100 voor het achterwiel. Tussenkomst van de verzekering hoef ik niet te verwachten aangezien ik 'in fout' was. Deze fout was dat ik aan het fietspad aan de overkant moest rijden (als ze eens wisten hoe simpel het is om een eindje daarvoor over te steken!).

Vervolgens dan maar naar huis gegaan en me laten verplegen. Buiten een schaafwond aan de dij en een serieuzere op de knie was er niets mis.

Conclusie: Mooie dag verknald, schade aan de fiets die ik als niet-vermogende student zelf zal kunnen betalen en schade aan het vlees van de renner.

P.S. Laat dit ook een oproep zijn voor eenieder die nog een wielset heeft liggen tegen een betaalbare prijs met een 10spd campa body...

Ik wens jullie, het hele forum, zo weinig mogelijk brokken toe! Heb vandaag nog maar eens beseft hoe een dikke 'zever' en 'kut met peren' dit kan zijn!

Filip
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6106
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 02 mar 2011 19:18

130 km!

Voor het eerste dit jaar weer eens echt ver gefietst. Tenminste, ik vind 130 km vroeg in maart behoorlijk ver. Mooi weer was het zeker. Mooi en niet echt lekker. Ik reed nog gewoon in de volle winteruitrusting rond en had het ondanks dat nog stiekum best koud. 4 graden en een stevige noordoosten bries, dat is gewoon koud, . . . brrrrrr. Die warme douche na afloop was echt lekker.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie