Yep,
Wij hebben deze tocht al een aantal malen gereden met de vereniging. Leuke tocht, niet te druk, goede wegbewijzering (pijltjes op het wegdek) en niet onbelangrijk, goede verzorging. Voor het inschrijfgeld (paar euro, 3 geloof ik) hoef je het niet te laten. Het is ook leuk om een route te rijden waar je niet vaak komt. Toch zitten ook hier behoorlijke klimmetjes in.
Kortom, zeker een aanrader voor wie niet van die superdrukke cylco's houd maar toch een goed georganiseerde tocht wil rijden.
groetjes Thom
Bilzen classic 26mei
Tja,
Wij zullen er wel oog voor hebben dan. Al die jaren zijn wij nog niet verkeerd gereden...als je weet dat je een toertocht rijdt dan is het toch logisch om bordjes en pijltjes in de gaten te houden? Hoe laat vertrek je, je mag anders wel met ons meefietsen...
Groetjes Thom
Wij zullen er wel oog voor hebben dan. Al die jaren zijn wij nog niet verkeerd gereden...als je weet dat je een toertocht rijdt dan is het toch logisch om bordjes en pijltjes in de gaten te houden? Hoe laat vertrek je, je mag anders wel met ons meefietsen...
Groetjes Thom
Al is je fiets nog zo duur, trappen moet je nog steeds zelf....
Quoten: Origineel geplaatst door wim@ op 21 Mei 2007
Ja dat zeker maar gisteren een tocht gereden en 1 pijl over het hoofd gezien net na een tunnel en toen kilometers verkeerd gereden en ben toen de groep waarin ik reed helemaal mis gelopen vandaar het verhaal hierboven . en trouwens daar waren de pijlen vaak op de straat reeds half eraf door de regen van de dagen ervoor
hoe laat vertrekken jullie dan en welke afstand nemen jullie
alvast bedankt voor de uitnodiging
Als wij gaan rijden wij de 170 km. De tijd hebben wij nog niet afgesproken maar meestal proberen wij tussen 7 en 8 uur te starten. Als ik de exacte vertrektijd weet dan laat ik hier nog wat weten.
Ja dat zeker maar gisteren een tocht gereden en 1 pijl over het hoofd gezien net na een tunnel en toen kilometers verkeerd gereden en ben toen de groep waarin ik reed helemaal mis gelopen vandaar het verhaal hierboven . en trouwens daar waren de pijlen vaak op de straat reeds half eraf door de regen van de dagen ervoor
hoe laat vertrekken jullie dan en welke afstand nemen jullie
alvast bedankt voor de uitnodiging
Als wij gaan rijden wij de 170 km. De tijd hebben wij nog niet afgesproken maar meestal proberen wij tussen 7 en 8 uur te starten. Als ik de exacte vertrektijd weet dan laat ik hier nog wat weten.
Al is je fiets nog zo duur, trappen moet je nog steeds zelf....
Zaterdag de Bilzen Classic gereden. Ik vond het een prachtige tocht. De uitpijling en bevoorrading waren klasse: wafels, blikjes cola en Pepsi Max bij de 2de bevoorrading, flesjes Extran bij de 3de... en dat voor maar 4 euro. Grote klasse, complimenten aan de organisatie. Het weer zou beroerd worden, maar het is volledig droog gebleven.
Naar mijn gevoel was het een pittige tocht in vergelijking met de SRC. Minder hoogtemeters, maar de extra kilometers gaan aan het eind toch wel tellen, zeker als je ze met een licht tegenwindje rijdt. Ik was de verdere dag brak. 29,5 gemiddeld gereden. Volgend jaar ben ik er weer bij.
Naar mijn gevoel was het een pittige tocht in vergelijking met de SRC. Minder hoogtemeters, maar de extra kilometers gaan aan het eind toch wel tellen, zeker als je ze met een licht tegenwindje rijdt. Ik was de verdere dag brak. 29,5 gemiddeld gereden. Volgend jaar ben ik er weer bij.