Forumtocht noord-nederland
zou voor jullie een zondag tot de opties behoren? zouden we een mooie lange tocht kunnen maken... iemand suggesties wat betreft de datum?
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
ik neem iig 1 iemand mee die niet lid is van het forum, iedereen is natuurlijk welkom dat te doen
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
-
- Forum-lid
[quote="Naminé"] [/quote]
hmm op een of andere manier kan ik niet meer inloggen onder Naminé op de nieuwe forum, dus ik heb ff een nieuwe aangemaakt, :/
hmm op een of andere manier kan ik niet meer inloggen onder Naminé op de nieuwe forum, dus ik heb ff een nieuwe aangemaakt, :/
I\'m terrific, I\'m gorgeous, I\'m divine, I\'m clever, I\'m diabolic, I\'m smart.. I\'m a woman
A.S zondag dan 17 juni dan maar? Het valt hier een beetje stil!
[quote="Kikkie"]iemand nog intresse in een mooie tocht door het noorden des lands?[/quote]
Anders gaan we eens met z'n tweeen als er verder niemand interesse toont, dit is ook niks...
Anders gaan we eens met z'n tweeen als er verder niemand interesse toont, dit is ook niks...
Lijkt me een prima plan mensma. niet echt te porren dat volk hierzo;) deze week kan ik op de volgende momenten:
woensdag: middag/avond
donderdag: ochtend/middag
zondag: middag/avond
dan bedoel ik dat ik de hele ochtend/middag/avond beschikbaar ben.
laat even weten, je mag even mailen als je wil
woensdag: middag/avond
donderdag: ochtend/middag
zondag: middag/avond
dan bedoel ik dat ik de hele ochtend/middag/avond beschikbaar ben.
laat even weten, je mag even mailen als je wil
Erg geslaagd ritje Kikkie! Wat kan jij fietsen zeg, ik dacht dat ik een prima conditie had, ik kan je bijhouden, helaas daar blijft het daar ook bij...
Volgende keer graag meer mensen, kunnen we elkaar wat meer uit de wind houden!
Graag melden dus!!!
Volgende keer graag meer mensen, kunnen we elkaar wat meer uit de wind houden!
Graag melden dus!!!
Was een super ritje, moet zeggen dat ik 's avonds op het werk wel zware beentjes had hoor! maar zolang het niet omhoog gaat kan die theo wel vooruit komen;).
iemand anders ook van de partij volgende keer? wouter?
iemand anders ook van de partij volgende keer? wouter?