Vandaag gefietst in 2011
Net als Stephan68 (en een kleine 1000 anderen) de Witte Kruis Classic gereden. Eerst half Den Haag doorgecrost vanaf station HS (tja, als je geen auto hebt). Rond 09u15 vertrokken en na wat gekloot in Scheveningen lekker op pad. Had een goed groepje en er werd lekker doorgereden. Bij de verzorging alleen ff sanitaire stop (had nog genoeg eten en drinken) en direct door. Met ander groepje door. Tijdrit was meer ploegentijdrit, net geen 50/uur gehaald. Bij mij stond ook 106.0 op de teller. 2km voor eind ging bij mij het licht uit en moest ik lossen. Leuk rondje, in een gebied waar ik zelden fiets.
Toch nog binnen in 3u20 deur tot deur.
Vond het goed georganiseerd, wel paar puntjes ter verbetering:
- routebeschrijving naar start op de site was alleen voor auto niet trein/fiets
- de witte pijltjes op het asfalt werken echt niet. Ten eerste staan ze veel te kort voor de bocht waardoor we regelmatig in de ankers moesten en ten tweede zijn ze te klein. Kortom: volgend jaar investeren in echte pijlen.
Toch nog binnen in 3u20 deur tot deur.
Vond het goed georganiseerd, wel paar puntjes ter verbetering:
- routebeschrijving naar start op de site was alleen voor auto niet trein/fiets
- de witte pijltjes op het asfalt werken echt niet. Ten eerste staan ze veel te kort voor de bocht waardoor we regelmatig in de ankers moesten en ten tweede zijn ze te klein. Kortom: volgend jaar investeren in echte pijlen.
-
- Forum-lid
Vanmiddag om een uur of één op de fiets gestapt en richting Deurningen gefietst, even Hengelo geschampt, en door gereden naar Zenderen. Om te voorkomen dat ik veel te ver uit de buurt van huis kwam maar linksaf geslagen richting Bornebroek daarna en via Enter en Goor naar Delden, Hengelo en huis gereden.
in drie uurtjes tijd toch 78 km weggetrapt
in drie uurtjes tijd toch 78 km weggetrapt
I refuse to join any club that would accept me as a member
-
- Forum-lid
Rondje rond"stad" fietst! (45 km) herstelritje van gisteren (Griningen-Emmen-Groningen).
Heeerlijk weer......
Heeerlijk weer......
Ga toch fietsen...
Helaas gisteren geen tijd dus vandaag maar op pad. Eigenlijk best goed fietsweer: weinig wind en droog. Rondje gemaakt richting Veenhuizen, omgekeerd bij Zeijen. Ging lekker, voor het eerst dit seizoen weer 30 gemiddeld zonder me vol in te spannen. 84 km.
Met de buurman een rondje gemaakt.
Ommel-Asten-Someren-Heeze-Geldrop-Nuenen-Stiphout-Helmond-Deurne, 57km.
Het is van dat weer van wat doe ik aan? Merk dat ik iets te warm gekleed ben nu.
En verder voor het eerst echt meerdere fietsclubs weer op de route. Het seizoen is duidelijk begonnen.
Ommel-Asten-Someren-Heeze-Geldrop-Nuenen-Stiphout-Helmond-Deurne, 57km.
Het is van dat weer van wat doe ik aan? Merk dat ik iets te warm gekleed ben nu.
En verder voor het eerst echt meerdere fietsclubs weer op de route. Het seizoen is duidelijk begonnen.
Inderdaad lastig weer. Ik draag nog altijd mijn winterjack, maar dan wel met één thermo ipv. 2 zoals de hele winter. Is eigenlijk te warm, maar ik denk dat gewoon shirt met armstukken net te koud is. Wel fijn om steeds minder kleding te dragen. Mijn skisokken, wanten, helmmutsje en dikke beenstukken liggen inmiddels alweer in de kast.
30km was erg lekker na de rit van gister met 45km (benen waren niets meer)..
Bedankt voor die vreemde welke een stuk voorop ging fietsen uit zichzelf! het kan dus toch ...
Baarn- Bunschoten Spakenburg - Amersfoort en zelfde weg weer terug
Bedankt voor die vreemde welke een stuk voorop ging fietsen uit zichzelf! het kan dus toch ...
Baarn- Bunschoten Spakenburg - Amersfoort en zelfde weg weer terug