Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 mar 2011 19:09

Vandaag waren alle toerfietsers duidelijk wakker geworden uit de winterslaap. Toen ik weg reed was het nog 7 graden (toen ik terug kwam 10), maar voor een heleboel fietsers geen reden om beenstukken aan te trekken. Maar sommige willen nog iets meer voor aap rijden en dan zet je dus maar je helm verkeerd om op je hoofd :p :p
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 19 mar 2011 19:19

Heerlijk 4 uurtjes gereden. De JZC gelaten voor wat het is, en lekker zelf het groene hart in getrokken. Mooie, rustige rit richting Woerden, Noorden, Ter Aar, Koudekerk. De natuur begint inmiddels lekker wakker te worden. Lammetjes, de eerste bloemen in de berm. Heerlijk! Morgen weer zo'n dag.

Die blotebenenfietsers hebben wij ons ook over verbaasd. De zon schijnt, dus het is warm was zeker de gedachte? Rare vogels, die fietsers....
Less is bore

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 19 mar 2011 19:48

[quote="Daniel1975"]Heerlijk 4 uurtjes gereden. De JZC gelaten voor wat het is, en lekker zelf het groene hart in getrokken. Mooie, rustige rit richting Woerden, Noorden, Ter Aar, Koudekerk. De natuur begint inmiddels lekker wakker te worden. Lammetjes, de eerste bloemen in de berm. Heerlijk! Morgen weer zo'n dag.

Die blotebenenfietsers hebben wij ons ook over verbaasd. De zon schijnt, dus het is warm was zeker de gedachte? Rare vogels, die fietsers....[/quote]

Gelijk heb je, de JZC was erg druk dit keer. Het team met wie ik ging hielden een hoge snelheid en ik ben eerder moe van het opletten dan van het fietsen.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 19 mar 2011 19:53

[quote="Amclassic-fan"]Vandaag waren alle toerfietsers duidelijk wakker geworden uit de winterslaap. Toen ik weg reed was het nog 7 graden (toen ik terug kwam 10), maar voor een heleboel fietsers geen reden om beenstukken aan te trekken. Maar sommige willen nog iets meer voor aap rijden en dan zet je dus maar je helm verkeerd om op je hoofd :p :p[/quote]

Oef, zijn de vereenigde fietschers van den Laage landen weer wakker?
Doordeweek is het tenminste lekker rustig op de weg al is het hier in die vervloekte randstad meestal vol.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 19 mar 2011 20:16

Nog één weekje jongens en dan is het zomertijd; traditioneel de tijd dat wij wielrenners ophouden met met groeten ;) !

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 19 mar 2011 20:28

Daar zeg je wat. Ken je hondjes nog voor op de hoedenplank van een auto? Die steeds maar knikken? Vandaag voelde ik me net z'n hondje, op het laatst kreeg ik zelfs last van mijn nek. Zoveel fietsers als vandaag ben ik nog niet tegengekomen dit jaar, dus best kans dat het groeten over een week over is...

diamond
Forum-lid

diamond 19 mar 2011 22:01

Vanmorgen met de Diamant familie nog ff een klein rondje gefietst(51 km maar ),situatie was schoonzoon na knieoperatie weer voor het eerst op de fiets,schoondochter ook niet fit,zoon erug weinig gefietst(lees de 2e keer ):rolleye::rolleye:
Papa Diamant ietsie pietsie meer gefietst:p:p alles heel en gezond weer afgeleverd,genoten hier in frl van het weer:D:D.
Na thuiskomst ff een paar bammetjes en toen naar het feesie van onze oudste kleinzoon
( 6jaar alweer):D:D:D

gr vd n.......s:p:p

klimman
Forum-lid

klimman 19 mar 2011 22:14

Vanochtend in dichte mist vertrokken voor een rit richting Het Hoge Land, maar gelukkig brak de zon al snel door. Helaas werd ik na een uurtje getroffen door een leegloper (een gat 1 cm naast het ventiel) en weigerde mijn handpomp dienst (er kwam alleen lucht uit het grotere - verkeerde - gat). Met 1 bar naar de fietsenmaker en daarna mijn rit van 109 km uitgereden. Onderweg ook een fietser in kortebroek gespot, terwijl ikzelf ten opzichte van vorige week een extra laagje had aangetrokken.

diogenes
Forum-lid

diogenes 20 mar 2011 01:01

Ik zag vandaag ook een legioen korte broeken. Ik vond het nog behoorlijk koud aan mijn voeten na een uurtje of 3 fietsen.
Velgenfluisteraar

Florezido

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 20 mar 2011 10:07

Ik heb het idee dat veel fietsers (niet alleen racefietsers) totaal geen weerbericht of thermometer bekijken voor ze van huis gaan. Ze kijken eens naar buiten en doen maar wat.

aeolos
Forum-lid

aeolos 20 mar 2011 11:13

Heerlijk gefietst gisteren, bijna 70km met een voor mijn doen hoog gemiddelde van 28.9. We komen er wel :) Voelt geweldig!

Winston
Forum-lid

Gebruikersavatar Winston 20 mar 2011 11:46

Gisteren de permanent uitgepijlde AGR route, vanuit Valkenburg gereden.
Eerste 80 km lus 2, daarna overgegaan op lus 3 om de Keuterberg mee te pakken.
Kwam uit op 113 km, als je de weg niet kent een aanrader.
Bikes&Coffee What else?

Plaats reactie