Campagnolo Neutron
Rijd nu al 1 1/2 jaar op gewone Neutrons. Toen ik ze kocht was ik nog 85kg. Het zijn waanzinnige wielen en in verticale richting vergevingsgezind, in laterale richting zijn ze superstijf, sturen/bollen perfect. Ik rijd ze met Evo CX'jes
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Vandaag voor het eerst op de Campa Neutrons gereden. Echt super! Op de klinkers een groot verschil met mijn Campa Eurussen! Morgen clubkapieonschappen en dan kan ik ze echt testen. Tussen de sneeuwstormen door!
Gerardo
Als dit zo is dan komt hij wat hoger op mijn verlanglijstje te staan, naast de Easton EA70
Ikzelf rijdt al een aantal jaren op Neutron's. Daarnaast reed ik ook op Ksyriums Sl's. De Neutron waren veel stijvere wielen. Vindt zelf dat de remrand nogal smal is. Toen ik nog met Campa reed, rijdt nu met Sram, was me remblokje onder de remrand gekomen en een hele witte streep tot gevolg. Ik had ze toen net een maand. Ik dacht dt ik ze goed had afgesteld, maar had het idee dat het remblokje van Campagnolo Record-remmen breder was dan de remrand zelf.
Nu wil ik in de zomer nieuwe wielen gaan kopen. Zit te denken aan Fulcrum Racing 1. Zijn deze nog stijver dat de Neuron's?
Nu wil ik in de zomer nieuwe wielen gaan kopen. Zit te denken aan Fulcrum Racing 1. Zijn deze nog stijver dat de Neuron's?
lindert
Heerlijke wielen, rijden lekker en het zoevende geluid is prachtig. Na ruim een jaar voor de eerste keer spaakbreuk, daarna om de 1 á 2 maanden spaakbreuk. Het is nooit meer goed gekomen. Na vijf keer spaakbreuk de wielen ingeruild. In eerst instantie hoor je enkel goede berichten over de Neutrons, als je doorvraagt blijkt dit probleem bij meer sets voor te komen! Ik weeg ongeveer 82 kg en heb altijd begrepen dat dit geen probleem zou mogen zijn.
gj-bmc
-
- Forum-lid HC
Ik heb in de afgelopen 6 jaar ongeveer 40 setjes "neutrons" (d.w.z. van nucleon/elektron tot de laatste ultra's) gemonteerd en behoudens valpartijen en een terugroepactie nooit problemen met deze wielen gezien.
Goed te servicen, repareren en ze rijden top. Gewoon één van de beste wielsets op de markt (alhoewel het niet ieders smaak is).
Goed te servicen, repareren en ze rijden top. Gewoon één van de beste wielsets op de markt (alhoewel het niet ieders smaak is).