reserveonderdelen
Het enige dat ik zou meenemen is een extra ketting. Uiteraard al op maat gemaakt en inclusief Powerlinkje zodat je 'm zonder gereedschap kunt monteren.
- de zwarten
- Forum-lid HC
zo een beetje uit het hoofd (ik vertrek binnen 2 weken):
1. inbus 4 en 5mm, eventueel in een soort multi-tool met schroevendraaier (plat en kruis)
2. spaaksleutel + 2 spaken
3. pomp + 2 binnenbanden + bandenlichters + plakkertjes + plakmiddel + schuurpapier
4. stukje ketting + powerlink + kettingpons
5. 2 remblokjes
Dat is wat ik meeneem...
1. inbus 4 en 5mm, eventueel in een soort multi-tool met schroevendraaier (plat en kruis)
2. spaaksleutel + 2 spaken
3. pomp + 2 binnenbanden + bandenlichters + plakkertjes + plakmiddel + schuurpapier
4. stukje ketting + powerlink + kettingpons
5. 2 remblokjes
Dat is wat ik meeneem...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Als je met de auto er heen gaat: extra buitenbandje. En voor meerdere rijders (en ruimte over) evt extra wielsetje.
Verder kettingolie en poetsdoekje bij veel km's. Indien MTB'en en veel modder: klein emmertje voor sopje. (Emmer in auto neemt niet veel ruimte in als je 'm vult)
Maar let op: ik ben iemand die vaak teveel meeneemt op vakantie Better safe than sorry...
Hmmm....zal ik die Tacx montagestandaard ook nog meenemen?
Verder kettingolie en poetsdoekje bij veel km's. Indien MTB'en en veel modder: klein emmertje voor sopje. (Emmer in auto neemt niet veel ruimte in als je 'm vult)
Maar let op: ik ben iemand die vaak teveel meeneemt op vakantie Better safe than sorry...
Hmmm....zal ik die Tacx montagestandaard ook nog meenemen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Een stuurlintje meenemen kan ook verstandig zijn. Als je dan een onbenullig schuifertje maakt kan je tenminste meteen je fiets weer op orde maken.
Als je gaat mtb'en in het buitenland, een stuk of 10 binnenbanden. Het kan erg hard gaan met binnenbandjes door doorns. In rotsachtig gebied kan je het beste op de fiets ook een stuk mee te nemen waarmee je een snee in buitenband vanaf binnen kunt afdekken.
Als je gaat mtb'en in het buitenland, een stuk of 10 binnenbanden. Het kan erg hard gaan met binnenbandjes door doorns. In rotsachtig gebied kan je het beste op de fiets ook een stuk mee te nemen waarmee je een snee in buitenband vanaf binnen kunt afdekken.