Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 29 mar 2011 22:47

Ik heb vandaag het woon/werkverkeer eens gecombineerd met het mooie weer en mijn vrij op te nemen sportuurtjes.
Lekker na het middageten langs de kust afgezakt naar Bergen aan zee.
Lekker glooiend terrein daar in de duinen.
Daarna via Alkmaar weer naar boven en na Schoorldam de Westfriese zeedijk afgereden.
Al met al toch nog 104 km gereden vandaag.

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 29 mar 2011 23:03

De laatste training voor Vlaanderen zit er op. Heb net 50km hersteltraining gereden. Heb nu 1888km in de benen, de vorm is goed, het gewicht is laag en de zin is hoog!
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

stillekracht
Forum-lid
Berichten: 924
Lid geworden op: 02 dec 2008 22:48

stillekracht 30 mar 2011 09:11

Gisteren richting de Poolcirkel gereden. Een stuk Westfriese Omringdijk en uiteindelijk via Kolhorn weer richting de middellandse zee afgezakt. Exact 100Km.

Ik zou oorspronkelijk nog om het Amstelmeer heenrijden en dan genieten op het hele mooie Wieringen richting Den Oever. Maar.......ik had het tempo er lekker inzitten. Het was dus een keuze iets minder hard gaan rijden en voor het grote rondje kiezen, of het rondje wat inkorten en het gas erop te houden.

Voor het laatste gekozen. Heenweg in D1 en terugweg (tegenwind) in D2. Gemiddeld 32,2Km/uur.

aeolos
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 sep 2010 21:06

aeolos 30 mar 2011 10:37

Gisteravond lekker ruim anderhalf uur getrapt, Hengelo - Enschede - Oldenzaal - Losser - Enschede - Hengelo, 46km. Bij Frans op den Bult nog een groep tegengekomen die ons uitnodigden mee te rijden, helaas gingen zij bij het kruispunt de andere kant op.

Mooi om zo gelijk op sleeptouw te worden genomen, al heb ik nog steeds geen idee wie het waren!

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 30 mar 2011 10:44

[quote="Stillekracht"]
Gisteren richting de Poolcirkel gereden
en uiteindelijk
weer richting de middellandse zee afgezakt.
Exact 100Km.
[/quote]

:p
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

eelcoz

eelcoz 30 mar 2011 18:39

Vanochtend vertrokken bij 2 graden en weer thuis bij 14 graden. En dat in slechts een kleine 3 uur. Lekker rondje door zuidoost-Groningen en noord-Drenthe.

Overigens haalde ik op een bepaald moment een groepje van een man of 6 in (trefwoorden: te dure fiets, bierbuikje, weinig tempo en stoempen op het buitenblad), die (redelijk breed uitwaaierend) over de weg reden terwijl er een prachtig breed fietspad aanwezig was. Ik begrijp dat soort types nooit zo, automobilisten hadden er duidelijk last van. Eigenlijk is het niet zo vreemd dat wielrenners steeds meer irritatie opwekken, wanneer sommigen zich zo gedragen.

basterhorst
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2011 12:57

basterhorst 30 mar 2011 18:47

maandag weer heerlijk genoten van het zonnetje.

Enschede-lonnker-Oldenzaal-De lutte-Gildehaus-De lutte-Oldenzaal-Enschede.
Totaal 61KM.

rikh.
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 19 mar 2011 20:45
Locatie: Durkum

rikh. 30 mar 2011 23:16

Ik heb me een uur lang de longen uit het lijf gefietst, maar geen meter opgeschoten. Vanavond maar weer eens gespind.
Ging best lekker, vrijdag en/of zaterdag de fiets weer op en een rondje 't Peeske en Hoch Elten rijden.

tomdejong
Forum-lid
Berichten: 491
Lid geworden op: 11 aug 2007 16:57

tomdejong 31 mar 2011 12:26

[quote="Rik H."]Ik heb me een uur lang de longen uit het lijf gefietst, maar geen meter opgeschoten. Vanavond maar weer eens gespind.
Ging best lekker, vrijdag en/of zaterdag de fiets weer op en een rondje 't Peeske en Hoch Elten rijden. [/quote]

Haha,
gister eens niet gespind! (was, gelukkig, ook de laatste keer van mijn 3 maanden abbo bij de sportschool) maar lekker gefietst door montferland eo.
Was wel een beetje nat maar dat mag de pret niet drukken!
net voor het donker thuis 35 km gedaan.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."

cornelli
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:13

cornelli 01 apr 2011 22:24

Vanmiddag alle klimmen in de buurt van Kranenburg maar eens op gefitst.
Dus St Jansberg-Klein America-Brandenberg 2x-Bergstrasse- Geldenberg en als toetje de Kartenspieler weg.
NEOS

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 01 apr 2011 22:33

vanmiddag even met een ploegmaat de laatste training voor de tijdrit afgewerkt. Even op de tijdritfiets met totale setup (disc en hoog voorwiel). Pffff wat een wind! Ik kon het beestje op sommige stukken niet eens recht houden.
Ergens (buiten de bebouwde kom) afgestapt om mn behoefte even te doen en waaide hij zelfs bijna uit mn handen. Morgen maar hopen op wat minder wind. Toch voorspellen ze windkracht 4..:( maar een laag voorwiel meenemen voor het geval dat.

Vandaag al met al 40 kilometertjes.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 01 apr 2011 22:50

De wind zal wel lekker zijn op het parcours:p
Mooi langs het IJsselmeer en daar valt het altijd tegen vind ik.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Plaats reactie