Wilier
-
- Forum-lid HC
schaatsgek schreef:aha, weer wat geleert, maar blijf erbij dat het hele mooie fietsen zijn.
Uit het verleden (en heden) zijn genoeg voorbeelden bekend van renners die totaal niet tevreden over hun materiaal waren, en op ander materiaal reden dan de bestickering van de sponser aangaf!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
BigM schreef:prachtige fiets maar waarom de keuze voor fulcrum en niet voor easton want willier wordt toch standaard geleverd met easton
Je kan de fietsenmaker ook gewoon vragen om andere wielen! Ik heb ook eenzelfde fiets met dezelfde wielen en de OS-115 (echter rood lintje..)
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Ikzelf ben in het bezit van een le roi xl.
Mensen die twijfelen aan de mindere afwerking van het lakwerk zijn fout.
De mijne vertoont na ca een jaar geen scheurtjes of andere mankementjes.
Ben nog aan het zoeken aan een oplossing voor pijn aan nek en schouders maar dit heeft niks te maken met de fiets, wel aan een (foute ??) positie op de fiets.
Kortom een zeer tevreden eigenaar van een le roi
Mensen die twijfelen aan de mindere afwerking van het lakwerk zijn fout.
De mijne vertoont na ca een jaar geen scheurtjes of andere mankementjes.
Ben nog aan het zoeken aan een oplossing voor pijn aan nek en schouders maar dit heeft niks te maken met de fiets, wel aan een (foute ??) positie op de fiets.
Kortom een zeer tevreden eigenaar van een le roi
free your mind and the ass will follow
dat heeft idd temaken met een verkeerde houding.
(pijn aan de schouders kan een gevolg zijn van een te breed stuur, die in de nek ook (dan ga je "tussen je schouders hangen" )).
(pijn aan de schouders kan een gevolg zijn van een te breed stuur, die in de nek ook (dan ga je "tussen je schouders hangen" )).
@keesje; Mooie fiets man! Persoonlijk zou ik hem nog liever met een Campagnolo groep zien maar dat doet verder niets af aan deze hele mooie fiets...
@all; hoe spreek je Wilier eigenlijk uit? Is het wielier of wiejee of nog iets anders??
@all; hoe spreek je Wilier eigenlijk uit? Is het wielier of wiejee of nog iets anders??
Tourist schreef:@keesje; Mooie fiets man! Persoonlijk zou ik hem nog liever met een Campagnolo groep zien maar dat doet verder niets af aan deze hele mooie fiets...
Ben ik helemaal met je eens campagnolo hoort op een italiaanse fiets.
Hij is ook verkrijgbaar met record,Chorus en centaur
Tourist schreef:@keesje; Mooie fiets man! Persoonlijk zou ik hem nog liever met een Campagnolo groep zien maar dat doet verder niets af aan deze hele mooie fiets...
Zo met Campagnolo, WOW