Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Welk zadel

chelleke
Forum-lid

chelleke 02 mei 2007 01:57

Momenteel rij ik met een San Marco Regal.Dit zadel voelt vrij goed aan, en heb er weinig problemen mee.Ik zou graag eens van zadel veranderen, maar weet niet het welke.
Volgende zadels heb ik al gehad zonder goed resultaat.Selle Italia SLR XP : na 80km zeer veel pijn aan de zitbeenderen.Selle Italia Signa Gel Flow: Vrij hard en toch nog pijn aan de uitsparing (gat) in het midden..
Ik dacht om eens een Selle Italia Prolink light te nemen. Is dat een goede keuze als je men ervaring met zadels bekijkt, of zijn er betere.

jovz
Forum-lid

jovz 02 mei 2007 11:13

Chelleke,
ik rij al jaren prima op Selle Italia, HDP squadra, dameszadel. Helaas zijn deze uit de handel, weet niet wat hiervoor in de plaats is gekomen. Maar dat valt misschien uit te zoeken.

woutre
Forum-lid

woutre 02 mei 2007 23:44

Tip: gebruik de zoekfunctie van dit forum

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 03 mei 2007 12:03

er zijn drie dingen die ik zo min mogelijk verander als ze goed zijn: stuur, zadel en pedalen, niet toevallig die drie waarmee je op de fiets in contact komt. McEwen gebruikt een regal, Boonen gebruikt een regal, waarom dan eigenlijk veranderen als je zelf aangeeft dat je alleen met de regal geen problemen hebt?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie