welke fiets tssn 1500-1600 euro
-
- Forum-lid HC
Is het bedrag incl schoenen, kleding etc?
What makes the boat go faster?
Als ik jou was zou ik in die prijsklasse in ieder geval een fietsje nemen met Shimano Ultegra en een aluminium frame. Die mannen in jouw categorie willen nog weleens regelmatig tegen het asfalt duiken, dan is het natuurlijk fijn als je je fietsje na een valpartij nog steeds kan gebruiken (met carbon is die kans wat kleiner). Verder zou ik wat handgespaakte wielen nemen met een Ultegranaaf ofzo. Ik heb ze zelf ook en ik rijd er al een aantal jaren vrijwel probleemloos op rond.
Qua afmontage zou ik nog niet naar het gewicht of de looks kijken maar naar de degelijkheid. PRO XLT en PLT zijn kwalitatief goed en ook nog eens betaalbaar.
Voor 1400/1600 euro kun je in elk geval zeker een mooi fietsje samenstellen, mogelijkheden genoeg!
Qua afmontage zou ik nog niet naar het gewicht of de looks kijken maar naar de degelijkheid. PRO XLT en PLT zijn kwalitatief goed en ook nog eens betaalbaar.
Voor 1400/1600 euro kun je in elk geval zeker een mooi fietsje samenstellen, mogelijkheden genoeg!
Canyon Ultimate CF SL 2016
kijk maar op www.canyon.com
robertoo
Die Canyon is zeker een net bakkie. T.o.v. de Trek toch net wat beter denk ik. Die Ksyrium Equipes heb ik ook en ik vind ze niet echt stijf. Ik ben wel 15 kg zwaarder dan jij en rijd wat pittigere koersen dus misschien zijn ze voor jou wel geschikt. Hoe dan ook, ik denk dat je met de Canyon een goede koop zal doen.
Canyon Ultimate CF SL 2016
-
- Forum-lid
canyon is zeker goed en zeker voor die prijs. Maar wat met de wachttijden?
ik rijd zelf ook op ksyrium equipe en ik heb er geen problemen mee.
en ik heb liever toch campa centaur dan shimano ultregra.
de winkel van canyon is maar 3uur rijden vanuit de flevopolder dus als ik niet lang wil wachten kan ik hem ook ophalen.
dus denk toch dat het de canyon ultimate al 7.0I
en ik heb liever toch campa centaur dan shimano ultregra.
de winkel van canyon is maar 3uur rijden vanuit de flevopolder dus als ik niet lang wil wachten kan ik hem ook ophalen.
dus denk toch dat het de canyon ultimate al 7.0I
robertoo