Voor al je afspraakjes

26 mei forumtocht Mergellandroute

lottemie
Forum-lid

lottemie 27 mei 2007 11:18

Quoten: Origineel geplaatst door Arno Janssen op 27 Mei 2007

Zo, het zit er helaas weer op.. Ik vond het een erg leuke trip: goed weer, mooie route en gezellige medefietsers! Mooi materiaal, krachtige (vrouwen!)benen alleen die van mij niet helemaal 100% maar dit heeft de pret zeker niet gedrukt. Mooi om eens wat mensen van het forum te zien Het was mijn eerste forumtocht, ik zit hier nog niet zo lang, maar de volgende keer ga ik er zeker weer bij zijn als het kan! Zag al iets staan over 10 juni..Het niveau verschilde iets maar hier zijn we samen prima uitgekomen; ieder heeft zeker haar/zijn best gedaan dus ik ben trots op jullie allemaal Bij de rust is er een foto gemaakt, heb deze al gemaild naar de deelnemers behalve Wim (geen mailadres in je profiel), mail me maar even daarvoor als je wilt. Nu naar bed want om 8 uur gaat de wekker weer for another spin on the bike..

Hoi Arno...heb de foto ontvangen...bedankt! Wim mag ik ook eventjes je mail-adres...dan stuur ik de foto 'in de startblokken' ook eventjes door.

ultima
Forum-lid

ultima 27 mei 2007 11:47

Leuk dat het goed gegaan is! Als ik het zo hoor was het flink gezellig.Misschien dat ik 10 Juni ook meega!  Deze x ging het niet omdat ikvandaag wedstrijd had  maar het regent nu helaas, gelukkig is destart pas om 15:30, kan iemand mij goed of slecht nieuws geven? Danweet ik waaraan ik toe ben, of ik ook Shampoo en Zeep moet meenemen

ultima
Forum-lid

ultima 27 mei 2007 12:45

Quoten: Origineel geplaatst door wim@ op 27 Mei 2007

Gewoon hier af en toe op kijken en dat weet je wel of het gaat regenen of niet , waar is trouwens de wedstrijd vanmiddag woon ook in buurt van sittard misschien dsat ik kom kijken . en alsvast succes gewenst
http://www.buienradar.nl/

Dankjewel.. de wedstrijd:

27/05/2007 - VOORSHOVEN-NEEROETEREN (MAASEIK) (LB)

1.14.3 Juniores - Open omloop

Plaats reactie