Hallo,
Ik wil nieuw stuurlint om mijn stuur bevestigen en ik heb daartoe het oude lint verwijderd. Echter, bij de plaklaag blijft een strook zacht rubber achter die ontzettend moeilijk te verwijderen is.
Heeft er iemand tips?
Stuurlint verwijderen?!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Thx. Het is een alu stuur. En ik zal morgen eens met wasbenzine proberen. Heb nu de blaren op mijn vingers staan....
-
- Forum-lid
@ Intersantos: vanwaar je vraag eigenlijk? Ik heb dezelfde fiets gekocht als jij (Sensa Toscana). Ik moet nog de sticker bevestigen op het frame ter bescherming tegen de ketting. Kan ik het carbon frame met wasbenzine vetvrij maken?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door aukiebaukie op 22 April 2007
@ Intersantos: vanwaar je vraag eigenlijk? Ik heb dezelfde fiets gekocht als jij (Sensa Toscana). Ik moet nog de sticker bevestigen op het frame ter bescherming tegen de ketting. Kan ik het carbon frame met wasbenzine vetvrij maken?
Durf ik niet te zeggen. Ik ben daar zelf nogal voorzichtig mee. Ik vind de blanke lak op mijn frame niet echt van topkwaliteit bij steenslag. Maar weet niet wat wasbenzine er mee doet.
Durf ik niet te zeggen. Ik ben daar zelf nogal voorzichtig mee. Ik vind de blanke lak op mijn frame niet echt van topkwaliteit bij steenslag. Maar weet niet wat wasbenzine er mee doet.