Hallo
Ik ben van plan om een Jan Janssen fiets te kopen de Tour de France met Shimano 105 10*3 maar nu twijfel ik over de keuze van de wielen .
Ik weeg namelijk 97 kg en ik vraag mij af of de wielen die er bij geleverd worden wel goed zijn,dat zijn namelijk de Exal XR1/of shimanoWHR550 ik heb ook de keuze voor een paar tientjes meer de Mavic CXP33.
Groet Jack
wielen
Ja, cxp-33 zijn veel steviger, mits goed gespaakt (met de hand inderdaad). Voor een paar tientjes zou ik geen seconde twijfelen!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 08 April 2007
Ja, cxp-33 zijn veel steviger, mits goed gespaakt (met de hand inderdaad). Voor een paar tientjes zou ik geen seconde twijfelen!
100 mee eens!
100 mee eens!
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Zou zeker met dat gewicht voor de Mavic CXP33 gaan ipv de 550/die andere optie.
Stuk steviger en zal je denk ook een stuk langer plezier mee hebben.
Stuk steviger en zal je denk ook een stuk langer plezier mee hebben.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Voor wat het waard is: CXP33 zijn altijd handgespaakt; deze worden alleen als losse velg geleverd. Neem een setje 36-spaaks met Ultegra naven en je bent klaar.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 08 April 2007
Voor wat het waard is: CXP33 zijn altijd handgespaakt; deze worden alleen als losse velg geleverd. Neem een setje 36-spaaks met Ultegra naven en je bent klaar.
Hoi,
Als ik even mag muggenziften......
Nee, de CXP33 wordt ook machinaal gespaakt en door een paar duitse firmas onder andere als kant en klaar wiel aangeboden. Zoals ik al zei, nitpicking dus.
Ciao,
Hoi,
Als ik even mag muggenziften......
Nee, de CXP33 wordt ook machinaal gespaakt en door een paar duitse firmas onder andere als kant en klaar wiel aangeboden. Zoals ik al zei, nitpicking dus.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...