Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi binnen!

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 08 apr 2007 22:44

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 08 April 2007

Helemaal mee eens.Ben net overgestapt van een Arione naar een Toupé, dat bevalt echt beter (vergt wel wat gewenning). Toupé is er trouwens in een zachte en in een harde variant.Fiets ziet er overigens mooi uit, paar leuke bidonhouders zou 't geheel afmaken.

wat heb je met je arione gedaan? anders heb ik misschien interesse. Ik kan nl. totaal niet wennen aan mn slr. Ik heb gewoon wat zachters nodig voor mn tere huidje

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27887
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 apr 2007 22:47

Ik heb 'm nog liggen, hij is te koop en als je wil mag je 'm kosteloos proberen. Mail maar even, spreken we meteen af voor komende week even te gaan fietsen .

@ Ultima: ik dacht ergens gelezen te hebben dat je nog nauwelijks hebt getraind dit seizoen. Dan is het niet gek dat je zadelpijn hebt. Dus ik zou het eerst nog even aankijken.

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 08 apr 2007 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 08 April 2007

Ik heb 'm nog liggen, hij is te koop en als je wil mag je 'm kosteloos proberen. Mail maar even, spreken we meteen af voor komende week even te gaan fietsen .


Jezus wat een snelle reactie weer he.
Mail komt eraan

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 09 apr 2007 00:38

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 08 April 2007

Ik heb 'm nog liggen, hij is te koop en als je wil mag je 'm kosteloos proberen. Mail maar even, spreken we meteen af voor komende week even te gaan fietsen . @ Ultima: ik dacht ergens gelezen te hebben dat je nog nauwelijks hebt getraind dit seizoen. Dan is het niet gek dat je zadelpijn hebt. Dus ik zou het eerst nog even aankijken.

Dat klopt ook weer even.. Ik ga het eens 2 weekjes aanzien, tijd genoeg om zoiets te proberen, bedankt voor alle reactie's !

amg71
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2007 22:56

amg71 09 apr 2007 23:02

Hoi Ultima,
Ik heb ook zo'n mooie witte Bianchi bij Salden gekocht! Ik had de fiets al een tijdje in bestelling staan bij Hopmans maar die kon hem pas in april leveren. Salden bleek er een te hebben staan precies in mijn maat en de witte uitvoering!! Daar had ik ruim 300 kilometer rijden wel voor over!!
Ik heb wel de Ultegra-triple uitvoering en een ander setje wielen. Zo te lezen ben jij net zo tevreden als ik met de fiets. Ik moest in het begin ook erg wennen aan het keiharde zadel, maar na een paar honderd kilometer is dat voorbij. Veel fietsplezier!!
groetjes, Anne-Marie

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 09 apr 2007 23:08

@Anne-Marie: hoewel je je ongetwijfeld van geen kwaad/gevaar bewust bent, stel ik voor even je adres uit je profiel te verwijderen. het wordt zo wel erg eenvoudig voor eventueel kwaadwillende. wel een mooie fiets als ik het zo hoor, zorg dat het ook de jouwe blijft.
 

amg71
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2007 22:56

amg71 09 apr 2007 23:22

Thanx Lancev7 voor de tip! Zou bijna verklappen dat ik blond ben!! Ennuh... ga binnenkort toch verhuizen!!

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 09 apr 2007 23:33

Quoten: Origineel geplaatst door AMG71 op 09 April 2007


Hoi Ultima,
Ik heb ook zo'n mooie witte Bianchi bij Salden gekocht! Ik had de fiets al een tijdje in bestelling staan bij Hopmans maar die kon hem pas in april leveren. Salden bleek er een te hebben staan precies in mijn maat en de witte uitvoering!! Daar had ik ruim 300 kilometer rijden wel voor over!!
Ik heb wel de Ultegra-triple uitvoering en een ander setje wielen. Zo te lezen ben jij net zo tevreden als ik met de fiets. Ik moest in het begin ook erg wennen aan het keiharde zadel, maar na een paar honderd kilometer is dat voorbij. Veel fietsplezier!!
groetjes, Anne-Marie


Ey, jij hebt zeker de standaard wielen ofniet ?  Ook ok, maarja omdat ik wedstrijden ga rijden moest ik toch wat stevigers hebben. De nieuwe zwarte wielen (standaard) zagen er wel beter uit dat moet ik wel zeggen!  Maar ben toch blij met mijn aanpassingen.
Dan ben jij die andere Bianchi koper, ze hadden er vaker over dat ik niet de enige was die deze fiets had aangeschafd, wel leuk dat ik je op het forum tegenkom  Jij ook veel fietsplezier toegewenst!! Gaat vast lukken Groeten
Ramon

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 apr 2007 23:43

@ Anne Marie: welkom op het forum ! Nu je toch zelf lid bent kan je ook wel aangeven wat je zocht mbt Bianchi spulletjes, Mensma had nog wat liggen thuis mss dat er wat bij zit....
"Try not. Do or do not......there is no try"

crosserken
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 apr 2007 13:59

crosserken 11 apr 2007 14:02

mss een wat persoonlijke vraag, maar ben ook sterk geintresseerd in de bianchi. Mag ik wete hoeveel je ervoor hebt betaald? Ik zie ook da je eastons hebt, tevreden van?
groeten

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 11 apr 2007 15:31

Quoten: Origineel geplaatst door crosserken op 11 April 2007


mss een wat persoonlijke vraag, maar ben ook sterk geintresseerd in de bianchi. Mag ik wete hoeveel je ervoor hebt betaald? Ik zie ook da je eastons hebt, tevreden van?
groeten


Geen probleem, voor de fiets zelf (met alles standaard heb ik 1079 betaald)Met de uprades bij werd het +200. Dus Easton Vista wielen, Shimano Ultegra voorderailleur, Shimano Ultegra Casette. Dus 1279 in totaal.
De Vista wielen bevallen mij uitstekend!

joop905
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2005 02:34

joop905 12 apr 2007 00:44

sjieke fiets.

Plaats reactie