Pronostiek Ronde van Vlaanderen
Na wat ik vorig weekend gezien heb weet ik het wel. Mijn top drie voor volgende zondag;
1 Cancellara2 Bettini3 Nuyens
Stiekem blijf ik hopen dat Boonen het weer klaart, maar die zwitser was zooo sterk, amai.
1 Cancellara2 Bettini3 Nuyens
Stiekem blijf ik hopen dat Boonen het weer klaart, maar die zwitser was zooo sterk, amai.
-
- Forum-lid
1) Freire
2) Cancellara
3) Boonen
2) Cancellara
3) Boonen
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 03 April 2007
1) Freire
2) Cancellara
3) Boonen
Mits ze goede afspraken met de belgische spoorwegen hebben gemaakt,omdat er wel eens een slagboom kan dicht gaan in dat geval wint Cancellera........erkent hardrijder.
Maar ja Freirre kan over vluchtheuvels heen springen met ze fiets, dus je weet het nooit. dan kan ie ook over een spoorlijn jumpen
1) Freire
2) Cancellara
3) Boonen
Mits ze goede afspraken met de belgische spoorwegen hebben gemaakt,omdat er wel eens een slagboom kan dicht gaan in dat geval wint Cancellera........erkent hardrijder.
Maar ja Freirre kan over vluchtheuvels heen springen met ze fiets, dus je weet het nooit. dan kan ie ook over een spoorlijn jumpen
Hallo, nieuw hier en dit topic leek me wel interessant om te starten.
Mijn top drie : 1. Boonen
2. Pozzato
3. Cancellara
Liefst Boonen uiteraard (het blijft een fenomeen ookal wordt hij door zijn overwicht steeds minder populair bij de massa) maar die twee andere zijn ook nie min.
Vooral Pozzato ....wat een stijl !
Mijn top drie : 1. Boonen
2. Pozzato
3. Cancellara
Liefst Boonen uiteraard (het blijft een fenomeen ookal wordt hij door zijn overwicht steeds minder populair bij de massa) maar die twee andere zijn ook nie min.
Vooral Pozzato ....wat een stijl !
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
hoi allemaal,
Zo te zien wordt Bettini als 1 van de kanshebbers beschouwd, had hij echter niet last van een gebroken rib??
dat terzijde, mijn top 3
- cancellara
- boogerd
- boonen
boogerd is in bloedvorm en weet met cancellara voor het jagende peleton te blijven. Eens eeuwige 2e altijd eeuwige 2e zeggen ze dan
Tom wint de massasprint
Zo te zien wordt Bettini als 1 van de kanshebbers beschouwd, had hij echter niet last van een gebroken rib??
dat terzijde, mijn top 3
- cancellara
- boogerd
- boonen
boogerd is in bloedvorm en weet met cancellara voor het jagende peleton te blijven. Eens eeuwige 2e altijd eeuwige 2e zeggen ze dan
Tom wint de massasprint
no pain no gain
-
- Forum-lid
Ik hoop op een lange vlucht die veel voorsprong krijgt met daarin Filip Meirhaeghe, Filip wordt pas voor de Bosberg gegrepen door een elitegroepje met Boonen, kan aanklampen op de Bosberg en profiteert in de slotkilometers van de onderlinge rivaliteit
Dit is uiteraard wishful thinking...
Meer realistischere pronostiek :
1) Fabian Cancellara 2) Tom Boonen 3) Nick Nuyens
Dit is uiteraard wishful thinking...
Meer realistischere pronostiek :
1) Fabian Cancellara 2) Tom Boonen 3) Nick Nuyens
- de zwarten
- Forum-lid HC
1. Gusev 2. Burghart 3. O'Grady (ik zeg maar wat, tuurlijk wint boonen, al zie ik graag Hoste eens uitpakken)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ik doe geen voorspellingen meer, want het pakt toch telkens anders uit... Meest logische top-4 lijkt ook mij Boonen, Cancellara, Bettini en Pozzato (niet noodzakelijk in die volgorde), maar logica en wielrennen hebben weinig met elkaar te maken!
Heeft Bettini nog last van zijn rib, en zal hij een kans krijgen als ploegmaat van Boonen? Is Pozzato toch wat minder of heeft hij zich de laatste dagen wat verstopt? En Boonen mag dan God in Vlaanderen lijken, er zijn nog wel wat Vlamingen - Hoste, Nuyens - die hem wàt graag het leven zuur zullen maken!
Heeft Bettini nog last van zijn rib, en zal hij een kans krijgen als ploegmaat van Boonen? Is Pozzato toch wat minder of heeft hij zich de laatste dagen wat verstopt? En Boonen mag dan God in Vlaanderen lijken, er zijn nog wel wat Vlamingen - Hoste, Nuyens - die hem wàt graag het leven zuur zullen maken!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)