mijn voorvorkbuis is gescheurd,en nu ben ik op zoek naar een nieuwe.alleen wat is een goede(ik kan een easton ec 90 kopen voor199)is dat een goede prijs of niet.of weet iemand een beter alternatief.
mvg jaap
voorvork
-
- Forum-lid HC
Easton EC90, Ritchey WCS of Look HSC5 zijn allemaal licht en goed.
199.- voor de EC90 is een redelijk goede prijs; ik heb 'm wel eens voor 165.- voorbij zien komen maar dat was een stuntaanbieding (ben ff kwijt waar).
199.- voor de EC90 is een redelijk goede prijs; ik heb 'm wel eens voor 165.- voorbij zien komen maar dat was een stuntaanbieding (ben ff kwijt waar).
-
- Forum-lid HC
oja hoeveel scheelt het in gewicht dan?want ik hou niet zo van ritchey en het past niet echt bij de afmontage van de fiets.
Ritchey: 324 (uncut)
Easton EC90SL: 350 (uncut)
Easton EC90SLX: 300 (uncut)
Easton EC90SL: 350 (uncut)
Easton EC90SLX: 300 (uncut)
Sharkman (of iemand anders), hoe zit het met gewichtsbeperkingen voor die superlichte voorvorken? Momenteel weeg ik 87 kilo, daar kan nog 5 kilo van af, maar dan weeg ik nog steeds 80+. Ik ben een beetje huiverig om met zo'n vork vol een afdaling in te gaan, of om een strookje kasseien te pakken!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik kwam op chainreactioncycles.com de Ritchey WCS vork tegen voor de schone prijs van 219 euro. Verzendkosten naar Nederland: ies graties!
Het is dat ik momenteel even geen geld heb, anders zat ie morgen in mijn fiets (als ze zo snel verzonden)
Ze verzenden trouwens bijna alles boven de 150 euro gratis!
Het is dat ik momenteel even geen geld heb, anders zat ie morgen in mijn fiets (als ze zo snel verzonden)
Ze verzenden trouwens bijna alles boven de 150 euro gratis!