Ricardo Ricco
Het kan ook het volgende zijn.
Ricco heeft echt last van nierfalen. Krijgt hele hoge koorts. Tijdens de koorts ijlt hij hardop waarin de fouten van zijn verleden naar voren komen. De arts vangt dat op en waarschuwt OM. OM vind niks want er is niks. Over 3 dagen wordt dit verhaal als nog bevestigd door de arts en was er paniek om niks behalve dat Ricco nog verder de afgrond is ingetrapt.
Ricco heeft echt last van nierfalen. Krijgt hele hoge koorts. Tijdens de koorts ijlt hij hardop waarin de fouten van zijn verleden naar voren komen. De arts vangt dat op en waarschuwt OM. OM vind niks want er is niks. Over 3 dagen wordt dit verhaal als nog bevestigd door de arts en was er paniek om niks behalve dat Ricco nog verder de afgrond is ingetrapt.
Niet geheel verrassend maar bewijs is er nog niet zie Geen_hard_bewijs_tegen_Ricco
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Geer schreef:Je nieren houden er niet opeens vanzelf mee op; een dokter geeft niet zomaar een verklaring dat Ricco bloeddoping heeft toegegeven; een officier van justitie gaat niet zomaar onderzoek doen; genoeg bewijs, al dan niet circumstantial.
Precies, als hij alleen ziek was geweest dan was er echt niet zoveel naar buiten gekomen.
Maar goed, Ricco loopt een behoorlijk risico dat hij niet eens geschorst hoeft te worden, kans dat hij hier serieuze schade aan overhoudt is heel behoorlijk.
-
- Forum-lid
Nierfalen ik denk dat er acute nierinsufficiëntie bedoelt wordt is weinig meer dan een urineproduktie van minder dan 400 of 500 ml. Dat zou jij ook hebben met hoge koorts en braken.
Hij is ziek verder heb ik nog niets gelezen dan een een hoop sensatie en een publiciteitsgeile plattelands dokter
Hij is ziek verder heb ik nog niets gelezen dan een een hoop sensatie en een publiciteitsgeile plattelands dokter
Do kin der mar druk mei weze
Materialist schreef:Nierfalen ik denk dat er acute nierinsufficiëntie bedoelt wordt is weinig meer dan een urineproduktie van minder dan 400 of 500 ml. Dat zou jij ook hebben met hoge koorts en braken.
De eerste wielrenner bij wie geruchten loos alarm bleken te zijn, moet nog geboren worden. Of ben ik nu te cynisch?
-
- Forum-lid
eelcoz schreef:Materialist schreef:Nierfalen ik denk dat er acute nierinsufficiëntie bedoelt wordt is weinig meer dan een urineproduktie van minder dan 400 of 500 ml. Dat zou jij ook hebben met hoge koorts en braken.
De eerste wielrenner bij wie geruchten loos alarm bleken te zijn, moet nog geboren worden. Of ben ik nu te cynisch?
Nee hoor!!! we zetten hem gewoon op de brandstappel
Materialist schreef:eelcoz schreef:Materialist schreef:Nierfalen ik denk dat er acute nierinsufficiëntie bedoelt wordt is weinig meer dan een urineproduktie van minder dan 400 of 500 ml. Dat zou jij ook hebben met hoge koorts en braken.
Nee hoor!!! we zetten hem gewoon op de brandstappel
O nee, dat bedoel ik niet, maar ik mag er toch wel het mijne van denken? Dat Ricco pas veroordeeld wordt bij overtuigend bewijs, lijkt me een juiste zaak. In mijn hoofd loop ik alleen alvast een beetje op de zaken vooruit.
Amclassic-fan schreef:
Maar goed, Ricco loopt een behoorlijk risico dat hij niet eens geschorst hoeft te worden, kans dat hij hier serieuze schade aan overhoudt is heel behoorlijk.
Materialist schreef:Nierfalen ik denk dat er acute nierinsufficiëntie bedoelt wordt is weinig meer dan een urineproduktie van minder dan 400 of 500 ml. Dat zou jij ook hebben met hoge koorts en braken.
Hij was in shock!
Het nierfalen betekent dus waarschijnlijk dat de nieren al een tijdje niet meer werkten. Imho grote kans op restschade, ook gezien de longembolie.
-
- Forum-lid
Shock?
Stuur es een link?
Stuur es een link?
Materialist schreef:Shock?
Stuur es een link?
Zie het nieuwsbericht van Nu.nl van een paar dagen geleden.
En een shock is niet zo gek als een lichaamsvreemde stof (oud bloed) in ge-infuseerd wordt.
MODENA - Onderzoek van Riccardo Riccò's bloed heeft uitgewezen dat de Italiaanse wielrenner inderdaad eigenhandig een bloedtransfusie heeft ondernomen. De uitslagen bevestigen de lezing dat de renner van Vacansoleil zich slecht geconserveerd bloed heeft toegediend.
Riccò is nog niet persoonlijk ondervraagd. De vraag van het Italiaanse OM aan hem spitst zich niet meer toe op de vraag óf Ricco zich opnieuw inliet met bloeddoping, maar of hij daarbij hulp van anderen heeft gehad.
Riccò is nog niet persoonlijk ondervraagd. De vraag van het Italiaanse OM aan hem spitst zich niet meer toe op de vraag óf Ricco zich opnieuw inliet met bloeddoping, maar of hij daarbij hulp van anderen heeft gehad.