Ik snap de kritiek van Daniel wel, eerlijk gezegd had ik eerst ook mijn bedenkingen.
Komend jaar wordt dan ook erg de nadruk gelegd op het feit dat het doel is om 6 keer de Alpe de beklimmen (Alpe d'HuZes). Dat fanatiekelingen daar 7 of 8 van maken is mooi, maar dus niet noodzakelijk.
Het is voor de vaste deelnemers wel erg leuk om te kijken of ze het jaar erop hun eigen lat weer een stukje hoger kunnen leggen.
@Mike Biker De sponsordrempel ligt inderdaad hoog, maar de praktijk leert dat met een beetje goede wil, en de hulp van vrienden, familie en je baas, je zo boven de minimum inleg zit. Laat dat je niet weerhouden van de fantastische ervaring.
btw maandag 8 oktober wordt het bedrag definitief overhandigd door Erika Terpstra.
Alpe d’HuZes +1!
-
- Forum-lid
Wie heeft zich al daadwerkelijk ingeschreven voor 5-6-2008?
Vorige week is de ruim 1 miljoen (!!) euro van 2007 aan KWF uitgereikt.
[quote="Viv op de fiets"]Wie heeft zich al daadwerkelijk ingeschreven voor 5-6-2008?
[/quote]
Ik ga volgend jaar niet fietsen (want trouwen op 7 juni ), maar wel meehelpen aan enige spectaculaire acties in de voorbereiding..
Ben wel benieuwd of er fietsforummers meedoen volgend jaar. Ik heb van de organisatie begrepen dat het storm loopt en de inschrijving al zowat vol zit.
88 deelnemers en 25 teams, dat belooft wat!
[/quote]
Ik ga volgend jaar niet fietsen (want trouwen op 7 juni ), maar wel meehelpen aan enige spectaculaire acties in de voorbereiding..
Ben wel benieuwd of er fietsforummers meedoen volgend jaar. Ik heb van de organisatie begrepen dat het storm loopt en de inschrijving al zowat vol zit.
88 deelnemers en 25 teams, dat belooft wat!
-
- Forum-lid
Ga in 'estafette' of zes keer achter elkaar naar boven? Veel succes met trainen!