Als het goed is (de bevestiging heb ik nog niet ontvangen) ben ik op zaterdag 12 april ook aanwezig op de testdag. Omdat vrouwlief de auto moet hebben die dag ben ik op het ov aangewezen. Op zich is dat geen probleem en kan ik (als ik om 6.53 uur de deur uit ga) rond 9.45 uur op het station in Arhem zijn. Het probleem is daar echter de busverbinding. Dit gaat me bijna 45 min. kosten.
Zijn er wellicht mensen die rond dit tijdstip in de buurt van het station komen en bereid zijn mij een lift te geven?
Of zijn er wellicht fietsers die ook met het openbaar vervoer komen zodat we samen een taxi kunnen nemen?
Fiets Testdagen
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="Seger"]Maar wat mij een beetje afschrikt is de prijs om mee te kunnen doen. Waarom moet dit zo duur zijn?![/quote]
Ja, het kost wel wat, maar was het helemaal waard, ondanks de voor ons teleurstellende score.
Wij kwamen speciaal voor mijn zoontje op zoek naar 50 cm fietsjes. Hadden vooraf nog gemaild of die er ook zouden zijn maar dat was dus geen probleem.
Er waren er vier in die maat waarvan er een alleen voor de show was (dan moet je hem niet meenemen naar zo'n dag)
Desondanks de moeite waard. Wanneer heb je anders de mogelijkheid om schakelsystemen, frames, geometrie etc te vergelijken.
Mijn zoontje heeft uiteindelijk gereden op een Giant met Shimano sora, Een Bianchi met Campa Mirage en een Tesscher Carbon (van Museeuw) met Ultegra; een prachtige doorsnee van wat er te koop is. Er kwam ook een duidelijke winnar uit (helaas voor mijn portemonee)
Ja, het kost wel wat, maar was het helemaal waard, ondanks de voor ons teleurstellende score.
Wij kwamen speciaal voor mijn zoontje op zoek naar 50 cm fietsjes. Hadden vooraf nog gemaild of die er ook zouden zijn maar dat was dus geen probleem.
Er waren er vier in die maat waarvan er een alleen voor de show was (dan moet je hem niet meenemen naar zo'n dag)
Desondanks de moeite waard. Wanneer heb je anders de mogelijkheid om schakelsystemen, frames, geometrie etc te vergelijken.
Mijn zoontje heeft uiteindelijk gereden op een Giant met Shimano sora, Een Bianchi met Campa Mirage en een Tesscher Carbon (van Museeuw) met Ultegra; een prachtige doorsnee van wat er te koop is. Er kwam ook een duidelijke winnar uit (helaas voor mijn portemonee)
Afgelopen zaterdag erg genoten van de Race/MTB testdag bij Roelofs te Arnhem. Vooral de Isaac Force reed heerlijk soepel over de wegen richting de Posbank.
Ook de MTB rit op een Cannondale Taurine door het Landgoed Groot Warnsborn te Oosterbeek was top. Best spannend met allerlei boomstammen die expres op de weg zijn gelegd door wandelaars.
Weet iemand toevallig een testdag binnenkort? Ben me namelijk aan het orienteren om m'n Look 461 te vervangen voor iets anders.
Ook de MTB rit op een Cannondale Taurine door het Landgoed Groot Warnsborn te Oosterbeek was top. Best spannend met allerlei boomstammen die expres op de weg zijn gelegd door wandelaars.
Weet iemand toevallig een testdag binnenkort? Ben me namelijk aan het orienteren om m'n Look 461 te vervangen voor iets anders.
De Fiets-Testdagen komen er weer aan.
Op 9 & 10 mei kunnen ongeveer 150 verschillende fietsen van de grote merken getest worden. Inschrijven kan vanaf 6 maart op www.fiets.nl
De kosten zijn slechts 10 euro voor Fiets leden en daar zit ook een broodlunch bij.
Een perfect moment als je opzoek bent naar een nieuwe fiets of gewoon wilt genieten van de nieuwste technieken en fietsen die de markt te bieden heeft.
Op 9 & 10 mei kunnen ongeveer 150 verschillende fietsen van de grote merken getest worden. Inschrijven kan vanaf 6 maart op www.fiets.nl
De kosten zijn slechts 10 euro voor Fiets leden en daar zit ook een broodlunch bij.
Een perfect moment als je opzoek bent naar een nieuwe fiets of gewoon wilt genieten van de nieuwste technieken en fietsen die de markt te bieden heeft.
Procycling.nl
Voor diegene die het onderstaand bericht gemist hadden:
Prince 'on tour' 2009
Na het grote succes van 2008 gaat koninklijke hoogheid, de Pinarello Prince ook in 2009 'On Tour' door Nederland. En niet alleen op 30 april!
Importeur Card Sports steld voor consumenten maar liefst 9 Prince fietsen beschikbaar voor het maken van een testrit bij de officiële Pinarello dealer.
Specificaties van de Prince testfietsen:
- Maten: 46,5 / 50 / 51,5 / 53 / 54 / 55 / 56 / 57,5 / 59,5 cm c/c. Daar past er dus altijd wel eentje van!
- Kleur: Team Replica Prince of Spain 2009 -436-
- Afgemonteerd: Campagnolo Chorus 11 speed en Zonda wielen.
- Stuur: MOst Thundercat en Tiger Max
- Zadel: MOst XLR XP
Neem bij de volgende dealers contact op voor het maken van een afspraak !
DE PEDALEUR - Doetinchem - 2 maart t/m 11 maart
MUTSAARS - Schijndel - 12 t/m 14 maart
VAN ROSSEM - Wateringen - 17 t/m 23 maart
AZZURI - Breda - 27 maart t/m 4 april
AZZURI - Waalre - 7 april t/m 18 april
HIEMSTRA - Marum - 21 t/m 25 april
EGBERTS - Borger - 28april t/m 9 mei
KNOOPS - Mierlo - 12 mei t/m 19 mei
FERON - Schimmert - 20 mei t/m 26 mei
PLIEGER - Meerkerk - 28 mei t/m 8 juni
KIWI - Wychen - 16 juni t/m 24 juni
WAGENBERG -Overasselt - 25 juni t/m 02-juli
www.cardsports.nl
Prince 'on tour' 2009
Na het grote succes van 2008 gaat koninklijke hoogheid, de Pinarello Prince ook in 2009 'On Tour' door Nederland. En niet alleen op 30 april!
Importeur Card Sports steld voor consumenten maar liefst 9 Prince fietsen beschikbaar voor het maken van een testrit bij de officiële Pinarello dealer.
Specificaties van de Prince testfietsen:
- Maten: 46,5 / 50 / 51,5 / 53 / 54 / 55 / 56 / 57,5 / 59,5 cm c/c. Daar past er dus altijd wel eentje van!
- Kleur: Team Replica Prince of Spain 2009 -436-
- Afgemonteerd: Campagnolo Chorus 11 speed en Zonda wielen.
- Stuur: MOst Thundercat en Tiger Max
- Zadel: MOst XLR XP
Neem bij de volgende dealers contact op voor het maken van een afspraak !
DE PEDALEUR - Doetinchem - 2 maart t/m 11 maart
MUTSAARS - Schijndel - 12 t/m 14 maart
VAN ROSSEM - Wateringen - 17 t/m 23 maart
AZZURI - Breda - 27 maart t/m 4 april
AZZURI - Waalre - 7 april t/m 18 april
HIEMSTRA - Marum - 21 t/m 25 april
EGBERTS - Borger - 28april t/m 9 mei
KNOOPS - Mierlo - 12 mei t/m 19 mei
FERON - Schimmert - 20 mei t/m 26 mei
PLIEGER - Meerkerk - 28 mei t/m 8 juni
KIWI - Wychen - 16 juni t/m 24 juni
WAGENBERG -Overasselt - 25 juni t/m 02-juli