Shimano 600 remgreep
- Supergrover
- Forum-lid HC
ben op zoek naar een Shimano 600 remgreep (periode 1992?), is degene met zwarte rubbers...
-
- Forum-lid
wat is uw juist adres?ik heb nog 1 liggen (1 maal gebruikt)over de prijs spreken we wel nog
- Supergrover
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Performancect. op 25 Maart 2007
wat is uw juist adres?ik heb nog 1 liggen (1 maal gebruikt)over de prijs spreken we wel nog
Hoi mijn mailadres:
sealapestaartnoxspuntnl
Hoi mijn mailadres:
sealapestaartnoxspuntnl
-
- Forum-lid
je woonadres he :dwoon je in nl of be?ik ben belg en als ik het moet opsturen naar nl kost het al 15 euro
-
- Forum-lid
je bedoelt toch deze hehttp://img223.imageshack.us/my.php?image=garageverkoop009df5.jpg
- Supergrover
- Forum-lid HC
Klopt Scepticus,
ik bedoel de greep waar je met hand in knijpt.... tis wel van de goeie serie trouwens
enne ik zet mijn adres niet hier neer, straks komen ze m'n fiets stelen.
ik bedoel de greep waar je met hand in knijpt.... tis wel van de goeie serie trouwens
enne ik zet mijn adres niet hier neer, straks komen ze m'n fiets stelen.
- Supergrover
- Forum-lid HC
okay Big M
ben benieuwd...
ben benieuwd...
- Supergrover
- Forum-lid HC
hmmm... dat zijn deze toch?
ik ben eigenlijk op zoek naar die met de zwarte rubbers anders gaat de kleurstelling van mijn fiets eraan...
tenzij iemand weet of je die rubbers los kan kopen, dan zou het weer wel kunnen, afhankelijk van de prijs van de grepen/rubbers.
bedankt voor het zoeken in ieder geval.
ik ben eigenlijk op zoek naar die met de zwarte rubbers anders gaat de kleurstelling van mijn fiets eraan...
tenzij iemand weet of je die rubbers los kan kopen, dan zou het weer wel kunnen, afhankelijk van de prijs van de grepen/rubbers.
bedankt voor het zoeken in ieder geval.