Concorde
-
- Forum-lid
Heb onlangs als een concorde razorblade aangeschaft in de kleuren van het veltec granfondo team. Veloce afmontage, campa proton wielen. Nog geen meter op gereden. Wacht tot het voorjaar wordt. Foto volgt, als ik er achter ben hoe ik die kan plaatsen.
It\'s not a hill, it\'s a mountain as you start out the climb
-
- Forum-lid HC
crankzinnig schreef:Heb onlangs als een concorde razorblade aangeschaft in de kleuren van het veltec granfondo team. Veloce afmontage, campa proton wielen. Nog geen meter op gereden. Wacht tot het voorjaar wordt. Foto volgt, als ik er achter ben hoe ik die kan plaatsen.
Even dit lezen!
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4399
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Welke bandjes zijn dat?
Ah! Helemaal niet gezien dat er ook blauw op zat! De locatie van het witte gedeelte leek me wel vrij gunstig, ver van het loopvlak (ivm wit houden ).
Woutre, pas jij niet ook op een iets kleiner frame? Je hebt je zadel zo laag staan. Dan zou de fiets er meer uitgebalanceerd uitzien, heb ik het idee. Of heb je toevallig verhoudingsgewijs een erg lang bovenlijf? Maar toch is het een mooi ding.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Het zadel moest nog zo'n 5cm omhoog, maar had em net schoongemaakt.
Op m'n foto van vorig jaar staat ie eigenlijk nog zo'n 2cm te laag.
Volgens m'n fietsenmaker destijds had ik echt wel een 61cc nodig met m'n 1,94m; 91 cm binnenbeenlengte en een sternumlengte van 1,61m. Maar volgens wrenchscience.com past een 59cc me beter.
Op m'n foto van vorig jaar staat ie eigenlijk nog zo'n 2cm te laag.
Volgens m'n fietsenmaker destijds had ik echt wel een 61cc nodig met m'n 1,94m; 91 cm binnenbeenlengte en een sternumlengte van 1,61m. Maar volgens wrenchscience.com past een 59cc me beter.