pronostiek Milaan-San Remo
-
- Forum-lid
1. Boonen
2. Zabel
3. Freire
2. Zabel
3. Freire
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Ik schuif 3 minder verwachte namen naar voor:- Riccardo Riccò- Juan Jose Haedo- Luca Paolini
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
kirchen
freire
pozzato
freire
pozzato
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 23 Maart 2007
2. Freire (misschien op één, maar ik denk dat McEwen hem 2 keer op 3 voorbijsprint)
Dat klopt maar naarmate de wedstrijd belangrijker wordt, wordt ook Freire beter en als het er echt om gaat is Freire weliswaar niet sneller maar zit hij beter in positie en is hij slimmer.
2. Freire (misschien op één, maar ik denk dat McEwen hem 2 keer op 3 voorbijsprint)
Dat klopt maar naarmate de wedstrijd belangrijker wordt, wordt ook Freire beter en als het er echt om gaat is Freire weliswaar niet sneller maar zit hij beter in positie en is hij slimmer.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Rodion op 23 Maart 2007
Ook Valverde heeft al goede uitslagen gereden. Hij moet toch in staat geacht worden weg te rijden op de Poggio.
Valverde start morgen niet, het is voor hem een veel te gevaarlijke koers om te vallen...Hoewel ik persoonlijk vind dat elke koers risico's biedt op valpartijen...
Mijn pronostiek : De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage
Daarachter wint Boonen de spurt van het peloton voor Bennati...
Ook Valverde heeft al goede uitslagen gereden. Hij moet toch in staat geacht worden weg te rijden op de Poggio.
Valverde start morgen niet, het is voor hem een veel te gevaarlijke koers om te vallen...Hoewel ik persoonlijk vind dat elke koers risico's biedt op valpartijen...
Mijn pronostiek : De jonge Rus en eerstejaarsprof Mikhail Ignatiev rijdt weg in de slotkilometer met een snedige demarrage
Daarachter wint Boonen de spurt van het peloton voor Bennati...