pronostiek Milaan-San Remo
-
- Forum-lid
Op de Poggio komt er een ontsnapping met Gilbert, Pozzato & Cancellara. Op het ogenblik dat Gilbert en Pozzato worden ingelopen, springt Cancellara weg en houdt stand tegen een sprintend peloton.
Uitslag :
1) Cancellara
2) Petacchi
3) Freire
Uitslag :
1) Cancellara
2) Petacchi
3) Freire
-
- Forum-lid
Master B schreef:+1 helemaal mee eens. Freire heeft overigens bekend gemaakt dat hij niet voor de overwinning ging. Beetje raar daar hij een grote kans maakt naar mijn inzien.
dat ging over de laatste etappe in de tirreno !!!
Hoi,
Ik zit effe te denken. Morgen voorspellen ze koud weer en sneeuw tijdens Milan-San Remo.
Als een renner niet tegen de kou kan dan zal hij zich goed in moeten pakken EN in de grote groep zitten.
Ik denk dat de bende snel zal breken en renners dus moeten kiezen. Dan wordt het interessant.
Of gaan allen voor het pak kiezen en het aan laten komen op de laatste 75Km?
Het wordt zeker een een erg boeiende race morgen zo lijkt me. Bij slecht weer zal ervaring zegevieren.
1-Boonen
2-Freire
3-Petacchi
Of toch:
1-Freire
2-Boonen
3-Petacchi
of:
1-Petacchi
2-Boonen
3-Freire
Ik zit nu al zoooo te smullen voor morgen
Mvg, Zorro
Ik zit effe te denken. Morgen voorspellen ze koud weer en sneeuw tijdens Milan-San Remo.
Als een renner niet tegen de kou kan dan zal hij zich goed in moeten pakken EN in de grote groep zitten.
Ik denk dat de bende snel zal breken en renners dus moeten kiezen. Dan wordt het interessant.
Of gaan allen voor het pak kiezen en het aan laten komen op de laatste 75Km?
Het wordt zeker een een erg boeiende race morgen zo lijkt me. Bij slecht weer zal ervaring zegevieren.
1-Boonen
2-Freire
3-Petacchi
Of toch:
1-Freire
2-Boonen
3-Petacchi
of:
1-Petacchi
2-Boonen
3-Freire
Ik zit nu al zoooo te smullen voor morgen
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Meteo.it geeft morgen prima weer in Nord-West Italie. Dan toch een italiaan? Laat ik eens niet gokken op een sprint:
1. Nocentini
2. Gilbert
3. Gasparotto
1. Nocentini
2. Gilbert
3. Gasparotto
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ik gok op Gilbert voor Cancellara (samen vooruit), en daarachter wint Freire de sprint voor de 3e plek.
Ik hoop Cancellara die vooruit rijdt en een massasprint met Peta als eerste van het peloton.
Dat is mooi want jaren geleden trok Cancellara in de gele trui voor Marco Velo de sprint aan voor etappewinst van Peta (Fassa Bortolo tijdperk). De rest maakt me niet uit, spannend wordt het toch wel (hopelijk).
Dat is mooi want jaren geleden trok Cancellara in de gele trui voor Marco Velo de sprint aan voor etappewinst van Peta (Fassa Bortolo tijdperk). De rest maakt me niet uit, spannend wordt het toch wel (hopelijk).
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Hij wordt het. Cancellara gaat het doen. Wat een machtsvertoon!!
Pure classe!! Chapeau. Tijdrit over de laatste kilometers. Wat een klasbak zeg. Deed me denken aan die Tour etappe van vorig jaar. Alles op de laatste kilometer aan gort trappen.
Mvg, Zorro
Pure classe!! Chapeau. Tijdrit over de laatste kilometers. Wat een klasbak zeg. Deed me denken aan die Tour etappe van vorig jaar. Alles op de laatste kilometer aan gort trappen.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Op de manier zoals hij dat in de tour deed maar dan iets anders....
geweldig!
geweldig!