Easton Vista SL
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 21 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door RidleyRoy op 21 Maart 2007
Zilver spaken vind ik er niet uit zien als de groepen in het zwart is.
Wat is er in het zwart?
Bij presto op de site www.presto.nl staat een setje FSA wielen in de aanbieding van 499 voor 299 dus de prijsklasse en ja alles dus ook de spaken in het zwart! Misschien zijn er forumleden met ervaringen met deze set??
Zilver spaken vind ik er niet uit zien als de groepen in het zwart is.
Wat is er in het zwart?
Bij presto op de site www.presto.nl staat een setje FSA wielen in de aanbieding van 499 voor 299 dus de prijsklasse en ja alles dus ook de spaken in het zwart! Misschien zijn er forumleden met ervaringen met deze set??
No pain no gain, no guts no glory!
Quoten: Origineel geplaatst door Soilworker op 21 Maart 2007
Ik ben ook nu aan nieuwe wielen toe en was van plan de Easton Vista SL aan te schaffen totdat ik erachter kwam dat ze niet in zwarte spaken beschikbaar zijn. Zilver spaken vind ik er niet uit zien als de groepen in het zwart is.
Wat is dan een goede alternatief (300 euro) op de Easton?
Het schijnt dat de Easton Vista SL in 2008 met zwarte spaken komen.
In de Veltec catalogus staat ook "nieuw zijn de aerodynamische spaken in zwarte kleur" maar niemand (dealers) weet van iets.
Ik ben ook nu aan nieuwe wielen toe en was van plan de Easton Vista SL aan te schaffen totdat ik erachter kwam dat ze niet in zwarte spaken beschikbaar zijn. Zilver spaken vind ik er niet uit zien als de groepen in het zwart is.
Wat is dan een goede alternatief (300 euro) op de Easton?
Het schijnt dat de Easton Vista SL in 2008 met zwarte spaken komen.
In de Veltec catalogus staat ook "nieuw zijn de aerodynamische spaken in zwarte kleur" maar niemand (dealers) weet van iets.
-
- Forum-lid
Nou, ik heb vandaag de Vista Sl wielset opgehaald en de eerste indruk is goed. Heb er nog niet serieus mee gefietst maar ze lopen mooi en zijn best licht. Zaterdag moeten ze serieus aan de bak, ben benieuwd.
Ik heb er andere stickers bij besteld omdat ik er nog niet uit ben of het rood van de Easton's bij het geel van de Scott past. Alhoewel ik bij het Saunier Duval team ook de wat rode Fulcrum wielen zie in hun Scott's, ziet er niet verkeerd uit. Ik zie nog wel.
Ik heb er andere stickers bij besteld omdat ik er nog niet uit ben of het rood van de Easton's bij het geel van de Scott past. Alhoewel ik bij het Saunier Duval team ook de wat rode Fulcrum wielen zie in hun Scott's, ziet er niet verkeerd uit. Ik zie nog wel.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door assen20 op 23 Maart 2007
Kun je voelen hoe het freewheel loopt, draait deze lichter of zwaarder dan je normaal zou verwchten. Ik heb zelf ook vistas sl, echter het freewheel loopt vrij zwaar (heb ik inmiddels weggebracht voor reparatie).
Ik merk er niets bijzonders aan, het freewheel loopt normaal.
Kun je voelen hoe het freewheel loopt, draait deze lichter of zwaarder dan je normaal zou verwchten. Ik heb zelf ook vistas sl, echter het freewheel loopt vrij zwaar (heb ik inmiddels weggebracht voor reparatie).
Ik merk er niets bijzonders aan, het freewheel loopt normaal.
-
- Forum-lid
Heb de wielen inmiddels eronder staan. Afgelopen weekeinde een flinke training en een koers mee gereden.
Ze bevallen zeer goed, voelen lekker strak aan. Ik heb de rode stickers vervangen voor de gele en 1 sticker minder per kant geplakt.
Wat mij betreft een aanrader.
http://img341.imageshack.us/my.php?imag ... cr1ak6.jpg
Ze bevallen zeer goed, voelen lekker strak aan. Ik heb de rode stickers vervangen voor de gele en 1 sticker minder per kant geplakt.
Wat mij betreft een aanrader.
http://img341.imageshack.us/my.php?imag ... cr1ak6.jpg
Het 2006 model van de Vista SL wielen is nu in de aanbieding bij bike-discount.de: 169,90 euro. Lijkt me een scherpe prijs, dus wellicht heeft iemand er iets aan.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 09 Mei 2007
Het 2006 model van de Vista SL wielen is nu in de aanbieding bij bike-discount.de: 169,90 euro. Lijkt me een scherpe prijs, dus wellicht heeft iemand er iets aan.
Dank je! En in welk opzicht verschilt deze van de 2007 modellen?
Dank je! En in welk opzicht verschilt deze van de 2007 modellen?