Campa Chorus onderdelen
Zoals jullie kunnen zien heb ik toch besloten om over te gaan op Campa en wel op Chorus ipv Shimano. Dit heb ik besloten omdat ik al wielen heb van Campa en wel Zonda, vandaar.
Ik ben dus nu opzoek naar een groep of onderdelen van Chorus.
Alvast bedankt
ps: ik zal nu meer niet twijfelen
Ik ben dus nu opzoek naar een groep of onderdelen van Chorus.
Alvast bedankt
ps: ik zal nu meer niet twijfelen
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Quote: Origineel geplaatst door body op 16 Maart 2007
Zoals jullie kunnen zien heb ik toch besloten om over te gaan op Campa en wel op Chorus ipv Shimano. Dit heb ik besloten omdat ik al wielen heb van Campa en wel Zonda, vandaar.Ik ben dus nu opzoek naar een groep of onderdelen van Chorus.Alvast bedanktps: ik zal nu meer niet twijfelen
HEb wel een record groep, excl. cranks maar met eventueel FSA Gossamer MegaExo crankstel die nieuw is. Kijk maar even in het tekoop topic.
Zoals jullie kunnen zien heb ik toch besloten om over te gaan op Campa en wel op Chorus ipv Shimano. Dit heb ik besloten omdat ik al wielen heb van Campa en wel Zonda, vandaar.Ik ben dus nu opzoek naar een groep of onderdelen van Chorus.Alvast bedanktps: ik zal nu meer niet twijfelen
HEb wel een record groep, excl. cranks maar met eventueel FSA Gossamer MegaExo crankstel die nieuw is. Kijk maar even in het tekoop topic.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even rondneuzen in de webshops. 2006 is overal in de aanbieding.
Less is bore
Vooral www.bike-palast.com heeft wat leuke aanbiedingen op Campa 2006
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hopmans is goedkoper dan Duitsland heb ik vanmorgen gecontstateerd!!
Choruscrank €179, Record trapas €39,-. Zie dat in Dld maar te vinden.
Choruscrank €179, Record trapas €39,-. Zie dat in Dld maar te vinden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Bij Hopmans wel even goed opletten dat je de goede spullen meekrijgt, het kan zijn dat tekst en inhoud niet met elkaar in overeenstemming zijn.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo? Ik koop er al jaren mijn spullen en meerder racers opgebouwd zonder ook maar 1 probleem. Vanmorgen was ook alles netjes campa-gesealed en werd ter plekke open gemaakt en gecontroleerd.
Less is bore
Hallo ,
Heb hier nieuwe remmen liggen van Chorus 2007 versie ( voor en achter) prijs 130 euro.
Mail me bij interesse
fb349056@skynet.be
Heb hier nieuwe remmen liggen van Chorus 2007 versie ( voor en achter) prijs 130 euro.
Mail me bij interesse
fb349056@skynet.be
Quoten: Origineel geplaatst door J007G op 22 Maart 2007
Hallo , Heb hier nieuwe remmen liggen van Chorus 2007 versie ( voor en achter) prijs 130 euro.Mail me bij interessefb349056@skynet.be
Dat is bijna de prijs van een nieuwe set
Hallo , Heb hier nieuwe remmen liggen van Chorus 2007 versie ( voor en achter) prijs 130 euro.Mail me bij interessefb349056@skynet.be
Dat is bijna de prijs van een nieuwe set
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein