Hallo,
ventjes jullie hulp nodig. Ik heb momenteel op mijn racefiets een 9-speed van Shimano zitten. Ik zou deze graag vervangen door een 9-speed van SRAM (12-26/ PG 970). Heeft er iemand een idee of dit compatibel is met Shimano. Campa kan ik in ieder geval niet steken.
greetzzz
Tommie
Shimano compatibel met SRAM?
-
- Forum-lid
in hoeverre is shimano dan compatible met SRAM?
ik zat te denken om het volgende te doen:
- Ultegra shifters 10v
- Ultegra (6500) remhoeven
- SRAM Force voor- en achterderialleur 10v
- SRAM Force crank 10 v
- SRAM/Ultegra cassette 10v
Ga ik dan ergens de fout in, ik zou hier graag antwoord op willen Dan gaat daar in de winter mijn geld aan op!
ik zat te denken om het volgende te doen:
- Ultegra shifters 10v
- Ultegra (6500) remhoeven
- SRAM Force voor- en achterderialleur 10v
- SRAM Force crank 10 v
- SRAM/Ultegra cassette 10v
Ga ik dan ergens de fout in, ik zou hier graag antwoord op willen Dan gaat daar in de winter mijn geld aan op!
Waarom neem je niet gewoon ook SRAM shifters? Ultegra's zijn toch veel lelijker dan SRAMs in mijn ogen.....
ok... ik doe de hele sram force groep als het me bevalt...
maar @ havana! denk je wel een beetje na dat die optie dus veel duurder is, dus het is nog wel lastig voor een student om even ineens geld ervoor klaar te hebben liggen. sram shifters zijn 2x zo duur ofzo...
maar wel super bedankt voor de antwoorden
maar @ havana! denk je wel een beetje na dat die optie dus veel duurder is, dus het is nog wel lastig voor een student om even ineens geld ervoor klaar te hebben liggen. sram shifters zijn 2x zo duur ofzo...
maar wel super bedankt voor de antwoorden
(Ik ben lekker bezig oude topics naar boven te halen)
Is het mogelijk een shimano cassette, met een campa derraileur te combineren? Ik wil misschien Campa shifters en derraileur nemen, maar ik wil niet bij 2 wielsets de body moeten verwisselen.
Zoniet, is het wel mogelijk met Sram onderdelen?
Is het mogelijk een shimano cassette, met een campa derraileur te combineren? Ik wil misschien Campa shifters en derraileur nemen, maar ik wil niet bij 2 wielsets de body moeten verwisselen.
Zoniet, is het wel mogelijk met Sram onderdelen?