Kunnen we er geen Forum rondje van maken?
Wanneer?
Mo
wil wel
Prachtig rondje veluwe klimmen!
-
- Forum-lid
[quote="margit"]Halllo, De route gaat door de veluwe zoom en gaat dus niet langs de grote weg (A50) je gaat op een gegeven moment linksaf, vanaf daar vraag ik mij af, is dat zandpad of geasfalteerd? [/quote]
Deze gaat wel een gedeelte langs de snelweg maar slaat dan inderdaad af. Dit zijn geasfalteerde fietspaden, maar smal en na een flinke regenbui bezaait met takken en zand wat mee wordt gespoeld.
Verder is het hier in de weekenden ook druk met toeristen op een gewone fiets, dus wel rekening mee houden.
Maar wat er als reactie bijstaat slaat op een ander stuk, namelijk net voor Eerbeek als je linksaf gaat richting Coldenhove.
Deze gaat wel een gedeelte langs de snelweg maar slaat dan inderdaad af. Dit zijn geasfalteerde fietspaden, maar smal en na een flinke regenbui bezaait met takken en zand wat mee wordt gespoeld.
Verder is het hier in de weekenden ook druk met toeristen op een gewone fiets, dus wel rekening mee houden.
Maar wat er als reactie bijstaat slaat op een ander stuk, namelijk net voor Eerbeek als je linksaf gaat richting Coldenhove.
[quote="Bushwankaz"]Het begin (langs julianatoren, aarhuisweg richting Uddel) zou ook nog door de bossen kunnen en niet langs de grote weg. Dit is een glooiende weg en loopt via Gortel, Vierhouten en Elspeet naar Uddel.[/quote]
Klopt, alleen is dit nog wel een stukje verder fietsen, ik fiets dit regelmatig, ga dan op de heen weg over de Amersfoortseweg en terug over de Meervelderweg, Uddel, Elspeet, Vierhouten en Gortel. Dit rondje is dan ongeveer 55 km. De laatste keer heb ik dit gedaan met een gemiddelde van 30km/u, ik was wel 'dood'daarna...
Klopt, alleen is dit nog wel een stukje verder fietsen, ik fiets dit regelmatig, ga dan op de heen weg over de Amersfoortseweg en terug over de Meervelderweg, Uddel, Elspeet, Vierhouten en Gortel. Dit rondje is dan ongeveer 55 km. De laatste keer heb ik dit gedaan met een gemiddelde van 30km/u, ik was wel 'dood'daarna...
[quote="ponsteen"]@Monique: Ik wil graag weer eens een poging wagen. Ik heb me erg vermaakt bij de twee eerdere Veluwe Forumtochten. (bovendien kom ik dan minstens 3 uur van te voren; wil niet nog een keer de boot missen). [/quote]
Wat bedoel je met 3 uur van te voren en weer niet de boot missen?
Mo
beetje blons
Wat bedoel je met 3 uur van te voren en weer niet de boot missen?
Mo
beetje blons