Ik ben dus op zoek naar raceschoenen en die wil ik graag eerst passen voor ik ze koop. M.a.w.: die koop ik dus niet on-line.
Welke fysieke winkels hebben een groot assortiment? En hebben jullie ervaringen met bepaalde winkels?
fysieke winkel (schoenen)
Ik woon in Den Bosch. En naast Den Bosch is de regio Utrecht, Nijmegen, Tilburg, Eindhoven voor mij zo wie zo te bereizen.
Maar als het een winkel is met echt veel keus aan schoenen en kleding wil ik best even rijden om goed in te slaan.
Maar als het een winkel is met echt veel keus aan schoenen en kleding wil ik best even rijden om goed in te slaan.
Salden in Limbrigt (Limburg) heeft echt een giga assortiment. Qua prijs ook nog eens behoorlijk voordelig.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door havana op 13 Maart 2007
Salden in Limbrigt (Limburg) [..]
Limbricht zelfs... En Lömmerich voor de locals
Hopmans in Bergen op Zoom is nog zo'n gigawinkel die nog veel meer kleding heeft dan Salden, en voor de TS wellicht nog beter te bereizen (hoewel Salden altijd weer goed te combineren is met een dagje hoogtemeters maken).
Salden in Limbrigt (Limburg) [..]
Limbricht zelfs... En Lömmerich voor de locals
Hopmans in Bergen op Zoom is nog zo'n gigawinkel die nog veel meer kleding heeft dan Salden, en voor de TS wellicht nog beter te bereizen (hoewel Salden altijd weer goed te combineren is met een dagje hoogtemeters maken).
-
- Forum-lid
Hopmans in Bergen op Zoom, staat vol met schoenen!
prijzen zijn goed betaalde voor mij schoen 219 euro. waarvoor je elders al gauw 299 euro voor betaald.
prijzen zijn goed betaalde voor mij schoen 219 euro. waarvoor je elders al gauw 299 euro voor betaald.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Schoenen zijn nu net zo'n item dat ik on-line koop; ik kies en pas in een grote fietszaak waar geen verkopers je lastigvallen, en ga daarna op zoek op internet naar dat model in de maat die me past. Dat levert al eens waanzinnige prijsverschillen op (Bij V Eyck Aalst à 149€; op internet 99 + verzendingskosten).
Flandrien zonder aanleg
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
ik zou dat ook kunnen doen, ik het ook Specialized's gepast in de winkel en die zullen online vast wel goedkoper wezen maar ik vind dat niet fair tegenover de winkels. In mijn geval hebben ze ook geholpen met passen en dus tijd vrijgemaakt, dat moet ook betaald worden. En tuurlijk kunnen ze dan niet dezelfde prijzen hanteren als internetshops. Als ik de volgende keer vervolgeens eens een fiets koop bij zo'n winkel dan kennen ze me en dan zijn ze wss ook sneller bereid om mij bijvoorbeeld wat korting te geven, ook zullen ze dan wel schappelijker zijn met onderdelen en service beurten etc.
TS zoekt een grote winkel - met een groot assortiment. Neem van mij aan dat als hij daar een paar schoenen koopt, ze 2 seconden nadat hij buiten is zijn gezicht vergeten hebben.
Mijn principe : Alles wat gemonteerd wordt op de fiets komt van mijn FM. (Best handig dat hij tegelijkertijd zeer goed & goedkoop is). Maar al de rest ... viva www.
Mijn principe : Alles wat gemonteerd wordt op de fiets komt van mijn FM. (Best handig dat hij tegelijkertijd zeer goed & goedkoop is). Maar al de rest ... viva www.
Flandrien zonder aanleg