Ben op zoek naar een Look 585 maat M (53cm) in de teamkleuren van "Credit Agricole", WIT dus. Het gaat me daarbij om de versie 2006 (dus niet 2007).
Wie heeft er toevallig 1 op internet zien staan, of in een showroom van een fietsenwinkel?
Zelf speur ik al een tijdje op internet (google/ebay), maar tot op heden geen resultaat.
Look 585 2006
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 12 Maart 2007
Heb je veltec al eens gebeld voor info ?
Zij kunnen ook vast vertellen wie dit frame heeft afgenomen bij ze..
Heb veltec inderdaad al wel gemaild. De reactie was dat 2007 versie practisch gelijk is aan 2006 versie. Dat klopt op zich wel, maar mij gaat het specifiek om 2006 frame (ivm lettertype van de decals etc).
Heb je veltec al eens gebeld voor info ?
Zij kunnen ook vast vertellen wie dit frame heeft afgenomen bij ze..
Heb veltec inderdaad al wel gemaild. De reactie was dat 2007 versie practisch gelijk is aan 2006 versie. Dat klopt op zich wel, maar mij gaat het specifiek om 2006 frame (ivm lettertype van de decals etc).
Quoten: Origineel geplaatst door KXlight op 12 Maart 2007
Lastig met GB zijn de invoerrechten...
Nope. GB zit in de EU en dus zijn de invoerrechten al lang betaald (als die er al waren - Look is Frans: ook EU).
Nope. GB zit in de EU en dus zijn de invoerrechten al lang betaald (als die er al waren - Look is Frans: ook EU).
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Quoten: Origineel geplaatst door Niklas2 op 12 Maart 2007
Nu je het zegt... GB <> euro, maar natuurlijk wel EU! Dat scheelt alweer.
Nu je het zegt... GB <> euro, maar natuurlijk wel EU! Dat scheelt alweer.
@SpEric: die 2de hands op Troc-Velo ziet er uit als een ex-teamfiets (leg 'm maar eens naast dat plaatje. Heeft nogal wat overeenkomsten qua afmontage) Zou jij dat aandurven? Hoe zou de garantie (normaal 5 jaar) werken, mocht dat onverhoopt nodig zijn?
Ik vind het een hoop geld om een risico te gaan lopen eerlijk gezegd.Je zal jezelf het nooit vergeven als blijkt ( zonder opzet) dat de fiets niet helemaal 100 % blijkt.
Wat je kan doen misschien is Look zelf te contacten met het probleem van een 2hands en de garantie. Als zij die 5 jaar ook voor jou aan zouden houden. Met vermelding frame nr.Dan zou het voor mij wel een geruststelling zijn.
Maar ja, ik vrees dat Look dat niet doet..
Wat je kan doen misschien is Look zelf te contacten met het probleem van een 2hands en de garantie. Als zij die 5 jaar ook voor jou aan zouden houden. Met vermelding frame nr.Dan zou het voor mij wel een geruststelling zijn.
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 12 Maart 2007
Ik vind het een hoop geld om een risico te gaan lopen eerlijk gezegd.Je zal jezelf het nooit vergeven als blijkt ( zonder opzet) dat de fiets niet helemaal 100 % blijkt.
Denk ook dat Look dat niet gaat doen. Maar ik zal een mailtje in m'n beste frans wagen.
(Van Biketraks hoorde ik net dat ze alleen 55cm hebben. Helaas.)
Denk ook dat Look dat niet gaat doen. Maar ik zal een mailtje in m'n beste frans wagen.
(Van Biketraks hoorde ik net dat ze alleen 55cm hebben. Helaas.)