Ik ben van plan om weer een racefiets te kopen. Ik wil gaan fietsen puur voor de lol/ bewegen/conditie. Ik heb al eens een racefiets gehad en toen fietste ik alleen of soms met mijn vriend, maar het lijkt mij ook erg leuk om met anderen te gaan fietsen. Ik woon zelf in zwolle. Mocht het je wat lijken, ik hoor het graag. (ben nog amateur!!)
groetjes
fietsmaatje(s) Zwolle
Quoten: Origineel geplaatst door Otje op 10 Maart 2007
Ik ben van plan om weer een racefiets te kopen. Ik wil gaan fietsen puur voor de lol/ bewegen/conditie. Ik heb al eens een racefiets gehad en toen fietste ik alleen of soms met mijn vriend, maar het lijkt mij ook erg leuk om met anderen te gaan fietsen. Ik woon zelf in zwolle. Mocht het je wat lijken, ik hoor het graag. (ben nog amateur!!)
groetjes
Wil je prof worden???
groetjes
Wil je prof worden???
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
-
- Forum-lid HC
Ga eens langs bij xycletracx. fietsenwinkel in Zwolle waar de vriendin van de eigenaar regelmatig wel fietst met andere vrouwen.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
die vriendin (als dat de vrouw is die me gister geholpen heeft) heeft ook een ubervette titanium mtb met oa roze chris king balhoofd. Als ik vrouw was dan wist ik het wel!
Op 4 April beginnen ook de woensdagavond ritten van Swolland weer. Misschien is het een idee om daar eens bij aan te sluiten. Informatie kan je vinden op www.swolland.nl