Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
ariedegraaf
- Forum-lid
ariedegraaf
16 apr 2011 01:02
Sensa schreef:Krokie schreef:Die SunnySun lijkt me wel dubieus, ik google er weinig ervaringen mee anders dan iemand die niet met Paypal kon betalen..gevalletje opletten zou ik zeggen.
tot nog toe ook geen reactie op de mail en hun website lag er vanmiddag tijdje uit
Jingcycling schijnt hem ook te hebben (gehad?) :
Pinarello FP7
-
chelleke
- Forum-lid
chelleke
16 apr 2011 01:38
Arie de Graaf schreef:Sensa schreef:Krokie schreef:Die SunnySun lijkt me wel dubieus, ik google er weinig ervaringen mee anders dan iemand die niet met Paypal kon betalen..gevalletje opletten zou ik zeggen.
tot nog toe ook geen reactie op de mail en hun website lag er vanmiddag tijdje uit
Jingcycling schijnt hem ook te hebben (gehad?) :
Zou je iets duidelijker kunnen zijn waar je precies dit frame hebt gevonden?
Heb op de site aan het kijken geweest maar niet gevonden, misschien een link plaatsen
-
kikkie
- Forum-lid
kikkie
16 apr 2011 12:16
ilconte schreef:Ik denk ook dat het meeste wel zal lukken, maar zou een blik over mijn schouder wel kunnen waarderen
Mocht je in noordnederland komen dan wil ik best helpen hoor...
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
ariedegraaf
- Forum-lid
ariedegraaf
16 apr 2011 15:59
Chelleke schreef:Arie de Graaf schreef:Sensa schreef:
Zou je iets duidelijker kunnen zijn waar je precies dit frame hebt gevonden?
Heb op de site aan het kijken geweest maar niet gevonden, misschien een link plaatsen
Op hun site is hij nu gespoten maar heb hem tijden geleden zoals op de foto gezien en toen opgeslagen op mijn pc.
Heb bij hun een paar jaar terug een frame besteld en ging goed zonder moeilijkheden. Heb toen met PayPal betaald.
http://www.alibaba.com/product-free/112 ... Frame.html
Pinarello FP7
-
ilconte
- Forum-lid
ilconte
18 apr 2011 12:20
Kikkie schreef:ilconte schreef:Ik denk ook dat het meeste wel zal lukken, maar zou een blik over mijn schouder wel kunnen waarderen
Mocht je in noordnederland komen dan wil ik best helpen hoor...
Groningen is wel heeeeeel noordnederland, maar mocht het erg tegen zitten dan neem ik je aanbod graag aan
-
funlovinbiker
- Forum-lid
funlovinbiker
18 apr 2011 13:43
Zoals al eerder is aangegeven gewoon beginnen. Ik heb twee linker handen en het is me ook gelukt om 2 fietsen op te bouwen. Op internet is heel veel te vinden hoe je e.e.a. moet monteren. Als je het niet kunt vinden dan is er nog altijd dit forum om je vragen te stellen.
Wat heel belangrijk is, is om de tijd te nemen en dus niet te gehaast te werk te gaan. Rustig opbouwen dan moet het zeker lukken.
-
vermeulen
- Forum-lid
vermeulen
18 apr 2011 13:53
ik speel ook met de gedachte een carbon frame uit china te bestellen, alleen vind ik op de sites die op de 1e pagina staan de informatie omtrent de frames wat gering.
Ik zat vooral naar flyxxi te kijken;
Welke bottombrackets passen bijvoorbeeld in welke frames?
wat is de diameter van de zadelpen?
Zijn de frames inclusief of exclusief balhoofdlagers?
En bij de meeste andere sites staat niet eens een prijs vermeld.
Werkt het om een mailtje naar die chinees te sturen om een prijslijst te vragen?
-
danoontje
- Forum-lid
danoontje
18 apr 2011 14:28
ilconte schreef:Ik sta op het punt een frame vanuit china te laten komen (na het doorspitten van alle posts op Roadbikereview) maar helaas doet mijn LBS nogal lullig over het opbouwen van zo'n frame. Ik ben niet bepaald voorzien van twee rechterhanden en vraag me af of er hier iemand is die (tegen vergoeding) mij zou willen helpen om de opbouw te doen?
Ik woon in Brussel, maar ben regelmatig in Nederland.
Mocht het niet lukken dan is Helmond wellicht wat dichterbij.
In een middagje moet dat wel lukken. Leuk om te doen, laat maar weten als het niet lukt.
Anima Sana In Corpore Sano.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
japiecarbon
18 apr 2011 14:54
danoontje schreef:ilconte schreef:Ik sta op het punt een frame vanuit china te laten komen (na het doorspitten van alle posts op Roadbikereview) maar helaas doet mijn LBS nogal lullig over het opbouwen van zo'n frame. Ik ben niet bepaald voorzien van twee rechterhanden en vraag me af of er hier iemand is die (tegen vergoeding) mij zou willen helpen om de opbouw te doen?
Ik woon in Brussel, maar ben regelmatig in Nederland.
Mocht het niet lukken dan is Helmond wellicht wat dichterbij.
In een middagje moet dat wel lukken. Leuk om te doen, laat maar weten als het niet lukt.
En als Sliedrecht dichterbij is wil ik t wel doen!
-
mtbfool
- Forum-lid
mtbfool
18 apr 2011 14:58
Heb jij dan alle gereedschap Danoontje.??
Bracketpot frees , balhoofdfrees , Bracket draad tap.
Grtz; mtbfool
-
yoda
- Forum-lid
yoda
18 apr 2011 16:03
@Vermeulen Gewoon ff mailen. Een prijs opgave is nog geen order. Heb ik ook gedaan bij dengfubikes.com Daar kon ik kiezen voor een BSA of BB30 bracket. Zadelpen is per frame verschillend. Bij dengfu heb ik de headset er bij moeten bestellen. Moet je idd wel zelf een beetje aandenken. succes!
Do or Do not.. There is no try
-
sepp
- Forum-lid
sepp
18 apr 2011 18:29
mtbfool schreef:Heb jij dan alle gereedschap Danoontje.??
Bracketpot frees , balhoofdfrees , Bracket draad tap.
Grtz; mtbfool
Niet elk nieuw frame moet gefreest worden hoor.
9/10 kan je u trapas erzo inkrijgen, zelfde met u balhoofd.
avia cyclingteam