Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Campagnolo Record 2007

lazyturbo
Forum-lid

lazyturbo 09 mar 2007 21:40

eigenlijk een vraagje aan Casran, volgens mijn FM is het moeilijk aan de niewe Record te geraken met 175 cranks.Heb deze besteld in augustus 2006 en is nog altijd niet binnen.
Vorige week zeiden ze dat hij deze week binnen kwam, moet wel zeggen ben er nog niet geweest ben(kom maar thuis van mijn werk als 't al gesloten is).Heb daar nooit van wakker gelegen maar ik verwacht binnen kort mijn nieuw frame en ge weet het begint gaan te spannen he. Volgens hun site heeft Campa ook zadelpennen van 32,4mm maar volgens mijn FM niet aan te geraken omdat de invoerder deze niet indoet vanwege geen courante maat weet gij waar ik deze kan bestellen?

casran
Forum-lid HC

casran 09 mar 2007 21:52

Eigenlijk een beetje een lastige vraag om op te antwoorden.
Er zijn verschillende Campagnolo distributeurs in de Benelux, en mijn bedrijf is pas sinds de zomer 2006 distributeur van Campagnolo (die bijkomende activiteit was zowat de hoofdreden om mij aan te trekken). Het is het volste recht van je fietsenmaker om Campagnolo bij een andere distributeur te halen; veel fietsenmakers halen produkten als Campa gewoon bij verschillende verdelers. Maar zeggen dat bepaalde zaken daarom niet verkrijgbaar zijn is wat kort door de bocht. Anderzijds wil ik op dit forum enkel neutraal informeren, dus ga ik daar liever niet op in.Ik denk trouwens dat wij die 32.4x350mm Record zadelpen op stock hebben, al kan ik dat van thuis uit niet checken.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

lazyturbo
Forum-lid

lazyturbo 09 mar 2007 22:41

Als julie die zadelpen moesten hebben heb ik wel intresse. Waar kan ik julie bereiken? Kom voor mijn werk regelmatig bij Van Eyck in Aalst en daar stuurden ze mij ook door.Waar ik mijn frame besteld heb hebben zadelpennen van 32,4 op stock maar deze zijn van Deda maar zou liever een Campa hebben.

casran
Forum-lid HC

casran 09 mar 2007 23:48

Quoten: Origineel geplaatst door Lazy Turbo op 09 Maart 2007

Als julie die zadelpen moesten hebben heb ik wel intresse. Waar kan ik julie bereiken? Kom voor mijn werk regelmatig bij Van Eyck in Aalst en daar stuurden ze mij ook door.Waar ik mijn frame besteld heb hebben zadelpennen van 32,4 op stock maar deze zijn van Deda maar zou liever een Campa hebben.

Wij zijn distributeur. De fietsenmaker is onze klant, niet de eindgebruiker. Dus rechtstreeks kan ik niets voor u doen. Sorry.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

morel
Forum-lid

morel 10 mar 2007 00:08

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 09 Maart 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Lazy Turbo op 09 Maart 2007

Wij zijn distributeur. De fietsenmaker is onze klant, niet de eindgebruiker. Dus rechtstreeks kan ik niets voor u doen. Sorry.

Hoi,

Over welke distributeur hebben we het hier Casran ?

Ik koop ook soms in bij de Belgische groothandels maar doordat de meeste aléén het courante spul in huis hebben of nemen, ben ik voor iets kleinere of losse onderdelen of voor speciale wensen zoals voor Lazy Turbo, verplicht om naar b.v. Card in Nederland te bestellen.

Je mag indien gewenst gerust jullie gegevens eens naar m'n Email adres sturen.

Ciao,

Johan.

casran
Forum-lid HC

casran 10 mar 2007 10:16

Het gaat over VDB Parts NV. Als fietsenmaker kan je mij bereiken op pieter@vdbparts.be.
Gr, Pieter

lazyturbo
Forum-lid

lazyturbo 10 mar 2007 20:39

Begrijp ik. Laat ik mijn FM eens informeren. Alvast bedankt voor de informatie.

Plaats reactie