Fiets maatje Voorschoten?
Ik vind de "afspreekplek" van Apo Japo prima, is erg makkelijk te bereiken vanuit Leiden.
Dus laten we 10.00 uur op de rotonde bij de Katwijkseweg afspreken. En mocht ik jullie daar niet vinden rij ik door naar de ingang van Duinrell.
Geef anders nog even een bevestiging als jullie dit lezen. Ik rond 9.15 uur morgen nog even op het forum.
Dus laten we 10.00 uur op de rotonde bij de Katwijkseweg afspreken. En mocht ik jullie daar niet vinden rij ik door naar de ingang van Duinrell.
Geef anders nog even een bevestiging als jullie dit lezen. Ik rond 9.15 uur morgen nog even op het forum.
Quoten: Origineel geplaatst door RoVi op 31 Maart 2007
Ik vind de "afspreekplek" van Apo Japo prima, is erg makkelijk te bereiken vanuit Leiden. Dus laten we 10.00 uur op de rotonde bij de Katwijkseweg afspreken. En mocht ik jullie daar niet vinden rij ik door naar de ingang van Duinrell.Geef anders nog even een bevestiging als jullie dit lezen. Ik rond 9.15 uur morgen nog even op het forum.
Ik zal er zijn,
tot zo
Ik vind de "afspreekplek" van Apo Japo prima, is erg makkelijk te bereiken vanuit Leiden. Dus laten we 10.00 uur op de rotonde bij de Katwijkseweg afspreken. En mocht ik jullie daar niet vinden rij ik door naar de ingang van Duinrell.Geef anders nog even een bevestiging als jullie dit lezen. Ik rond 9.15 uur morgen nog even op het forum.
Ik zal er zijn,
tot zo
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Is er iemand van jullie die zin heeft dit weekend een rondje te maken? Of maandag of dinsdag? Het schijnt heerlijk weer te worden...
Quoten: Origineel geplaatst door joen hermans op 06 April 2007
Is er iemand van jullie die zin heeft dit weekend een rondje te maken? Of maandag of dinsdag? Het schijnt heerlijk weer te worden...
Dinsdag?
Dinsdag?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Ja, prima. Meestal is het tweede paasdag nogal druk in de duinen, dus dinsdag is prima. 's Ochtends of in de middag (ik heb iets liever 's middags, maar pas me graag aan) en waar? Het inmiddels beruchte pannekoekenhuis of bij de rotonde?
-
- Forum-lid
sorry, ik ben een beetje geblesseerd van een te uitbundig potje squash, dus ik sla een keertje over.
-
- Forum-lid
Nog activiteit in Wassenaar en omstreken de laatste week? Heb geen racefiets maar een zogenaamde kale hybride. Die 30 km/u haal ik niet ... op een afstand van 30 km moet ik wel 25 kunnen halen.