WCS Vork-expander
Ik ben in het bezit van een WCs vork (waarschijnlijk zo'n kopie) maar daar zit niet zo'n originele expander bij. Omdat ik de laatste tijd wat vaak last heb van speling op het balhoofd wou ik eens vragen of ik ergens aan zo'n expander zou kunnen komen, wat ze moeten kosten maakt niets uit.
Science of Performance!
Zag je mailtje al daveke. Ik heb nog wel een expander liggen die moet werken (had je mailtje nog niet beantwoord ) maar het feit dat je balhoofd losloopt kan helaas niet door de expander komen. Op het moment dat er bij afstellen geen speling meer op het balhoofd zit draai je de stuurpen aan en vormt deze het onderdeel dat zorgt dat alles spelingsvrij blijft. Als er speling ontstaat kan het zijn dat je voorbouw niet goed past, niet voldoende grip heeft of niet voldoende aan is gedraaid (ca. 6 tot 8 Nm, iets minder met carbon vet)
Welk type heb jij nog liggen want ik kwam op eBay een originele tegen die ik ga proberen te bemachtigen. Indien dat niet lukt opteer ik voor jouw optie.
Ik heb een WCS Carbon voorbouw, mag maar tot 5 NM aangedraaid worden, het vreemde is alleen dat ik die expander steeds verder moet aandraaien om het balhoofd spelingsvrij te houden..
Ik heb een WCS Carbon voorbouw, mag maar tot 5 NM aangedraaid worden, het vreemde is alleen dat ik die expander steeds verder moet aandraaien om het balhoofd spelingsvrij te houden..
Science of Performance!
Dus ligt het probleem toch bij de expander en niet bij de voorbouw?
Iets wat hier op lijkt heb ik dus blijkbaar nodig. Zou je me even kunnen mailen wat zo'n expander incl. verzenden moet kosten. Ik zou er graag ZSM een in mn vork draaien zodat ik zonder kopzorgen kan fietsen.
ALvast bedankt voor de service
Iets wat hier op lijkt heb ik dus blijkbaar nodig. Zou je me even kunnen mailen wat zo'n expander incl. verzenden moet kosten. Ik zou er graag ZSM een in mn vork draaien zodat ik zonder kopzorgen kan fietsen.
ALvast bedankt voor de service
Science of Performance!