deSint schreef:Pracht bike Stefan!
Ik was eigenlijk nooit voorstander van een frame zonder stickers of verf. Is het een UD frame met glossy lak erover?Of zit er over het carbon nog een 3k laagje? Eindelijk ook iemand die een wiel koopt met metaalkleurige spaken ipv zwart.
Waar heb je die gekocht? en hoe is dat allemaal verlopen(tijdsduur, betalingen)? mischien mag ik dat niet vragen maar volgens mij is dat HET punt waarom vele wielrenners twijfelen.
Nogmaals pracht fiets, mischien nog wel mooier dan die Mclaren ISP frame look-a-like!
deSint
Op de foto lijkt het een UD kleur te zijn maar het is 3K. Ik had graag UD gehad maar dat was niet op voorraad en ik had geen zin om te wachten.
De zilveren spaken passen naar mijn mening ook beter bij de naven. Ik had de velgen ook graag in UD gehad maar ook daar zat weer een levertijd aan. Achteraf gezien had het uiteraard niet uitgemaakt want ik heb ze pas na 6 maanden ingespaakt.
De velgen heb ik van Flyxii.com. Dat was in dus in december. Ik heb er na betaling zo'n 14 dagen op moeten wachten. Betalen kan gewoon met Paypal. De meeste verkopers vragen dan wel iets extra's omdat Paypal voor de verkoper enorm duur is. Officieel mogen verkopers dit niet vragen maar ik heb er geen problemen mee. Een beetje afhankelijk van de dollar maar op dit moment heb je voor ongeveer 100,- wel een carbon velg. Je kunt kiezen voor verschillende spaakgaten. 20, 24, 28, 32 en zelfs 36 dacht ik. Dit is overigens niet bij elke aanbieder.
Of het kwaliteit is moet ik nog achter komen. Er zijn mij al vele voor geweest en die hoor ik niet klagen dus het zal wel goed zitten. Het inspaken gaf mij in elk geval alleen maar meer vertrouwen. Het was geen slappe troep. Ook niet bij het 'kraken' van de wielen.
Frame heeft inmiddels een dikke 4000km gehad en ik ben nog steeds uiterst tevreden. 390,- voor betaald inclusief vork, balhoofd, 2 extra achterpatten, verzenden en invoerrechten. Frame valt echt niet tegen. Gekocht bij Dengfu overigens. Maar er zijn nog enkele andere aanbieders van dit frame.
Ik heb wel het idee dat de Chinezen de laatste tijd de prijzen wat aan het opschroeven zijn. Maar dat is ook logisch want de vraag wordt alleen maar groter.
Ik heb overigens nog zo'n velg liggen. 24 gaats. Hoeft niet direct weg maar mocht er interesse zijn dan wel. Het gaat om één enkele velg.