Mooie fiets, ik ben benieuwd hoe deze bevalt?
Rijd deze strak?
Hoe is het in een afdaling?
ect...
Dit zou ik ook graag willen weten van de andere china-fietsen....
Misschien een nieuwe topic starten:
Hoe bevalt je chinees?
[/quote]
@campo
Hij bevalt prima, maar hij in de bochten niet zo strak als ik gedacht had, dwz ik rij er ook trainingswedstrijdjes etc. mee, en dat gaat goed hoor, maar superstrak...nee dat niet. voor vlot toeren en klimmen is hij uitstekend geschikt.
Aan de andere kant geeft hij wel veel comfort door de dunne achterstays zoals bij cube.
Hij is trouwens het zelfde als de FM015 ISP alleen een andere benaming bij een andere leverancier. ( LT Bike via alibaba.com )
De mijne is ook via EMS gekomen, alleen moet je dan douane ( BTW )en transport vanaf de douane bij TNT afrekenen die hem komt brengen ( bij mij totaal 46,- ) eerst zou hij via TNT geleverd worden voor 115 USD maar omdat ze de tarieven niet meer naar gewicht, maar naar grote van de verpakking deden kon die volgen de leverancier niet meer uit, zij heeft toen zelf voor EMS gekozen en dat ging in 7 dagen incl douane !!
Afdalen gaat prima, heb bij de JNC de 80km/h aangetikt zonder problemen.
Alleen jammer dat als hij klaar is, je de voorpret van het uitzoeken en het bedenken moet missen. Dat was misschien nog wel het leukste van allemaal.
Vandaar dat deze ook alweer op marktplaats staat om mijn nieuwe project te financieren
Dus als iemand zijn Alu wil laten omtoveren, hoor ik het wel