Heb vorig jaar op deze band gereden en hij bevalt prima alleen wil nu een andere band die meer grip heeft, ben nl niet zn held in de bochten en wil dit zo een beetje opvangen
iemand een tip????
michelin pro2 race
Bij nat of droog weer? Bij nat weer kan ik het me voorstellen, echter ik heb al met vele bandjes (wedstijden) gereden, en qua grip vind ik persoonlijk de Michelin's met droog weer zeer goed en denk ik dan je niet heel veel verbetering zult vinden.
Gr. Remko
Gr. Remko
Met de Pro Grip zal je in ieder geval een stap vooruit zetten. Heb ik graag mee gereden. Ook de Pro 2 Race Service Course (Limited Edition, niet zo eenvoudig nog te vinden) zal je extra grip en rijcomfort kunnen bieden.
In het Schwalbe gamma moet je eens naar de Stelvio Rain gaan kijken!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 Februari 2007
Met de Pro Grip zal je in ieder geval een stap vooruit zetten. Heb ik graag mee gereden. Ook de Pro 2 Race Service Course (Limited Edition, niet zo eenvoudig nog te vinden) zal je extra grip en rijcomfort kunnen bieden.
Ik kan ze gewoon bestellen, dus niet zo moeilijk te vinden.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 23 Februari 2007
Toch niet voor iedereen hoor... Maar bij ons op 't werk hebben we ook nog een respectabele voorraad.
Toch niet voor iedereen hoor... Maar bij ons op 't werk hebben we ook nog een respectabele voorraad.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve