Hoi,
Heeft iemand van jullie ervaring met bovengenoemde wielenbouwer ik wil mij er mischien een setje wielen laten bouwen hij vraagt hier ca 40€ per wiel voor(niet gek toch) ik lever de naven Tune MIG70&MAG 28/32 en Corima Winium velgen. De spaken ben ik nog niet over uit DT aerolite of Sapim CX RAY aero en rode alu nippels.
Suggesties of andere combinaties welkom naven staan vast want die heb ik nog liggen.
Bike boosting (Ernie Frieke)
Ik heb een setje wielen van ernie:
Tune Mig/Mag naaf + de lichtste spaken die hij had + Ambrosio Crono velgen. Echt SUPER wielen. rijd er nu een jaar op nog nooit problemen mee gehad en vaak zat met de koers door kuilen en over putdeksels gereden.
Ik dacht alleen dat hij geen carbon velgen deed maar ik kan het mis hebben.
Tune Mig/Mag naaf + de lichtste spaken die hij had + Ambrosio Crono velgen. Echt SUPER wielen. rijd er nu een jaar op nog nooit problemen mee gehad en vaak zat met de koers door kuilen en over putdeksels gereden.
Ik dacht alleen dat hij geen carbon velgen deed maar ik kan het mis hebben.
Alpe D´huez - 0h 49m 03s
-
- Forum-lid
Hij heeft ook een setje wegwielen en een trapas van mij gereviseerd. Aardige vent en een echte vakman, die uiterst minutieus te werk gaat bij het inspaken van wielen (schriftje met spaakspanningen voor ieder wiel enzo). Kan hem wel aanbevelen hoor.