BMC Roadracer
Ik heb er vorige week een BMC Roadracer aangeschaft (mt 61) in en ik ben er zeer tevreden mee. Ik heb er nog niet superveel mee gefietst, maar hij voelt heel goed aan. Daarnaast is het een supermooie fiets om te zien en een die je niet zo vaak tegen komt. Ik ben zelf 1.94 m lang en weeg 92 kg.
In Fiets van december staat een test over deze fiets. Je kan hem bij Veltec bestellen als los frame maar ook als complete fiets. Dan kun je kiezen uit verschillende groepen. Stuur, stuurpen, zadelpen, wielen etc, is allemaal van Easton, maar daarbinnen kun je ook keuzes maken
In Fiets van december staat een test over deze fiets. Je kan hem bij Veltec bestellen als los frame maar ook als complete fiets. Dan kun je kiezen uit verschillende groepen. Stuur, stuurpen, zadelpen, wielen etc, is allemaal van Easton, maar daarbinnen kun je ook keuzes maken
Dank voor je antwoord. Wat heeft jou de doorslag gegeven om deze fiets aan te schaffen?
Soms hoor je argumenten dat het best veel geld is voor een racer met aluminium frame. Voor dit geld heb je ook veel keus uit carbon racers.
Hoe heb je de fiets verder afgemonteerd? Bevallen de Vista wielen (indien van toepassing)?
grtjes, der Jaan
Soms hoor je argumenten dat het best veel geld is voor een racer met aluminium frame. Voor dit geld heb je ook veel keus uit carbon racers.
Hoe heb je de fiets verder afgemonteerd? Bevallen de Vista wielen (indien van toepassing)?
grtjes, der Jaan
der jaan
Dank voor je antwoord. Wat heeft jou de doorslag gegeven om deze fiets aan te schaffen? Ik krijg argumenten van m'n fietsmaten dat je voor hetzelfde geld heel veel keus hebt uit carbon racers.
Hoe heb jij de fiets bijvoorbeeld af laten monteren? En what about Vista wielen (indien van toepassing)?
Grtjes, der Jaan
Hoe heb jij de fiets bijvoorbeeld af laten monteren? En what about Vista wielen (indien van toepassing)?
Grtjes, der Jaan
der jaan
Vista wielen heb ik zelf en die zijn super (weeg zelf 78 kg, maar ook voor hogere gewichten).
Ik wilde gewoon een goede fiets, maar ook wel iets bijzonders. Dat heb je met dit frame zeer zeker. De Vista's bevallen goed. Ik ben wel een stuk over m'n budget heen gegaan, maar ik ben er wel super tevreden mee. Ik zal binnenkort eens foto's maken en hier plaatsen.
Hier de foto's:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Er mist nog een bidonhouder, die was even niet op voorraad bij mijn FM.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Er mist nog een bidonhouder, die was even niet op voorraad bij mijn FM.
Die rode bandjes vloeken enorm met het oranje, verder een topfiets.
Quote: Origineel geplaatst door havana op 13 Maart 2007
Op de foto lijkt het inderdaad rood, maar de bandjes zijn toch echt ook oranje. Ze zijn zelfs nagenoeg van dezelfde kleur oranje als het frame, maar dat komt op de foto helaas niet uit de verf. In real life ziet mijn fiets er een stuk mooier uit (al zeg ik het zelf), maar bedankt voor de complimenten.
Op de foto lijkt het inderdaad rood, maar de bandjes zijn toch echt ook oranje. Ze zijn zelfs nagenoeg van dezelfde kleur oranje als het frame, maar dat komt op de foto helaas niet uit de verf. In real life ziet mijn fiets er een stuk mooier uit (al zeg ik het zelf), maar bedankt voor de complimenten.